کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

نظر غلامرضا پاکدل به رد اعتبار نامه تاجگردون

18 تير 1399 ساعت 20:02

بر این باورم که شاید می شد با تامل و دقت بیشتر به گونه ای عمل شود که کار به چنین جایی نکشد ولی به هرحال صادقانه باید بپذیریم که در مراحل مختلف از بحث صلاحیت، نحوه برگزاری و نتیجه انتخابات، صحت انتخابات، اعتراض به اعتبارنامه، نظر شعبه، نظر مجلس در ارجاع به کمیسیون، نظر کمیسیون و نهایتا نظر مجلس، عده ای راضی و عده ای ناراضی بوده اند ولی ازسوی دیگر آنچه را باید پذیرفت این است که فرصت دفاع و روشنگری برای بیان نظرات فراهم شد و مسیری مطابق قانون یا در صورت وجود ابهام، حداقل مورد توافق طرفین (قبل از مشخص بودن نتیجه) طی شد.


غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت گچساران و از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان‌های گچساران و باشت در پی رد اعتبار نامه تاجگردون، مطلبی را در اختیار رسانه‌ها گذاشت و نوشت: «قانون را نصب العین خویش قراردهیم و بدانیم در گردش چرخ روزگار آنچه می‌ماند و شاید در فردای قیامت بکار آید نام نیک و کردارنیک وخداپسندانه است. باشد که اروح همه بزرگان سفر کرده منطقه و شهدای والامقام از همه ما راضی و خوشنود باشند و شرمنده تاریخ و آیندگان نشویم. فراموش نکنیم که گچساران و باشت ایران کوچکی است که رسالت تاریخی و سرنوشت ساز ملی وبین المللی برعهده دارد و می‌طلبد خود را در این سطح بیابیم و بنگریم.»
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر؛

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان   
 محضر شریف مردم عزیز و گرانقدرگچساران وباشت عرض ادب و احترام وتواضع دارم،  
   مستحضر هستید که در فرایند انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی درحوزه گچساران وباشت اتفاقاتی رخ داد و درنهایت منجر به خالی ماندن کرسی  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گردید. حقیر به شخصه بر این باورم که شاید می‌شد با تأمل و دقت بیشتر به گونه‌ای عمل شود که کار به چنین جایی نکشد ولی به هرحال صادقانه باید بپذیریم که در مراحل مختلف از بحث صلاحیت، نحوه برگزاری و نتیجه انتخابات، صحت انتخابات، اعتراض به اعتبارنامه، نظر شعبه، نظر مجلس در ارجاع به کمیسیون، نظر کمیسیون و نهایتاً نظر مجلس، عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی بوده‌اند ولی ازسوی دیگر آنچه را باید پذیرفت این است که فرصت دفاع و روشنگری برای بیان نظرات فراهم شد و مسیری مطابق قانون یا در صورت وجود ابهام، حداقل مورد توافق طرفین (قبل از مشخص بودن نتیجه) طی شد. لذا ضمن تشکر از تلاش صادقانه همه در جهت خدمت به مردم شریف و احترام به عقاید و نظرات مختلف، درشرایط فعلی کشور و موقعیت خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درعرصه بین المللی و بافت قومیتی و نسبتهای نزدیک فامیلی نسبی و سببی و لزوم توجه ویژه به حفظ آسایش وآرامش مردم، بخصوص اقشار مختلفی که تحت فشار کمرشکن اقتصادی قرار گرفته‌اند، بهتر آن است که همه عزیزان و فرهیختگان، برادران و خواهران و جوانان دیار گچساران و باشت با هر سلیقه‌ای با حفظ آرامش و وقار همیشگی خود درچارچوب ارزش‌های انقلاب اسلامی و قوانین نظام جمهوری اسلامی درهمه حال برای دستیابی به حقوق حقه خود نقش آفرین باشند. فراموش نکنیم ما همه اهل یک خانواده هستیم و حفظ حرمتها به عنوان یک ارزش لازمه استحکام بنیان این خانواده است.



گله‌ها و شکایت‌ها را می‌توان در فضایی دوستانه طرح کرد و زمینه محبت و نزدیکی بیشتر را به یکدیگر فراهم نمود. فرصت را مغتنم شمرده و از تک تک اهالی دیار دوست داشتنیم استدعا دارم همه با هم حرمت خواهری و برادری خود را پاس بداریم و هیچکس خود را درجایگاه برنده یا بازنده نبیند و گفتار، کردار یا رفتاری از عزیزی سر نزند که باعث رنجش خاطر و کدورت عزیز دیگری گردد. قانون را نصب العین خویش قراردهیم و بدانیم در گردش چرخ روزگار آنچه می‌ماند و شاید در فردای قیامت بکار آید نام نیک و کردارنیک وخداپسندانه است. باشد که اروح همه بزرگان سفر کرده منطقه و شهدای والامقام از همه ما راضی و خوشنود باشند و شرمنده تاریخ و آیندگان نشویم. فراموش نکنیم که گچساران و باشت ایران کوچکی است که رسالت تاریخی و سرنوشت ساز ملی وبین المللی برعهده دارد و می‌طلبد خود را در این سطح بیابیم و بنگریم.
 
غلامرضا پاکدل
۱۸ تیرماه ۹۹


کد مطلب: 423035

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423035/نظر-غلامرضا-پاکدل-رد-اعتبار-نامه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1