کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جولان کرونا و اقدامات پیشگیرانه مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی:

مکان‌های گردشگری یاسوج زیر ذره‌بین بازدیدهای آنتی کرونا

18 تير 1399 ساعت 20:03

با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا و همه گیری آن، گشت نظارتی مشترک اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد،پلیس امنیت و اطلاعات عمومی و فرمانداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد از باغ ها، تالارها و اماکن گردشگری استان انجام شد.


 در گشت نظارتی مشترک اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد، پلیس امنیت واطلاعات عمومی و فرمانداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای 10 واحد گردشگری غیرمجاز در یاسوج اخطار پلمب صادر شد.
مسئول نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان در حاشیه این بازدید، افزود: پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد قانونی خواهد کرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423034-1.jpg
سرهنگ حکمیتان تصریح کرد: یاسوج دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان است و هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشوراست.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسوولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را بر عهده دارد.
وی گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا هرگونه تجمع و برگزاری جشن های عروسی در تالارها و مراکز گردشگری ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
مسئول نظارت بر اماکن عمومی،پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان تصریح کرد: تالارهای عروسی برای برگزاری هر گونه جشن باید از پلیس امنیت عمومی مجوز دریافت کنند.
رئیس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی بویراحمد نیز گفت: نظارت مستمر بر واحد های اقامتی،مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی،اردوگاه های‌گردشگری از مهم ترین برنامه های این اداره در شهرستان بویراحمد است.
سید روح الله وحدتی پور افزود: تیم های نظارت شهرستان بویراحمد به دستور مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هر روز از تاسیسات گردشگری نظارت می کنند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423034-2.jpg
وحدتی پور ابراز داشت: در گشت نظارتی امروز مهلت 48ساعته برای تعیین تکلیف مکان های گردشگری غیر مجاز مشخص شده، بعد از این ساعت مقرر در صورت تکرار تخلف واحد مذکور پلمب می شود.
وی ساماندهی اردوگاه های گردشگری تنگ مهریان یاسوج را از دیگر برنامه های کاری این اداره در مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وحدتی پور گفت: آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی جهت صدور پروانه بهره برداری گردشگری در اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد وجود دارد.
رئیس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی بویراحمد تصریح کرد: دستورالعمل های رعایت پروتکل‌ها بهداشتی به همه تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و برای تمام این مکانها لازم الاجرا است. https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423034-3.jpg


کد مطلب: 423034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423034/مکان-های-گردشگری-یاسوج-زیر-ذره-بین-بازدیدهای-آنتی-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1