کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با امضای محمد حاج رسولی‌ها مدیر عامل شرکت مادر تخصصی منابع آب؛

معارفه مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

18 تير 1399 ساعت 19:05

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران در حکمی رسول فرهادی را به مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران در حکمی رسول فرهادی را به مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
 به گزارش کبنا، در این حکم که به امضای محمد حاج رسولی‌ها مدیر عامل شرکت مادر تخصصی منابع آب رسیده، آمده است:
جناب آقای رسول فرهادی
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ ۹۹/۴/۱۵ و به پیشنهاد مصوبه شماره ۲۲۸ مورخ ۱۳۹۹/۴/۱۸ هیات مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و در چارچوب برنامه‌های ابلاغی وزیر محترم در خصوص اعمال فرآیند شایسته گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مذکور تعیین و منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت کلیه عوامل ذیمدخل در مدیریت منابع آب نسبت به پیگیری و اجرای وظایف ذیل، اهتمام ویژه به عمل آورید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423032-1.jpg
۱- برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با اولویت‌های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو.
۲- اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه‌های ابلاغی مجمع عمومی، هیئت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب
۳- بهره برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی.
۴- اجرای مأموریت‌های ویژه بخش آب با تاکید بر برنامه‌های سازگاری با کم آبی، طرح‌های حفاظت و بهره برداری، مدیریت حوضه‌های آبریز، کیفیت و محیط زیست، استقرار سامانه و تشکل‌های بهره برداری و تقویت مشارکت‌های مردمی.
۵- شناسایی و پیگیری از منازعات و مناقشات آبی در سطوح مختلف و هماهنگی و هم افزایی با کلیه عوامل ملی، محلی، و منطقه‌ای در چارچوب مدیریت بهم‌پیوسته حوضه‌های آبریز.
 ۶- هدایت مؤثر برنامه‌ها و فعالیت‌های مالی، اقتصادی، اداری و منابع انسانی، فنآوری و تحول اداری، خدمات رو به مشتری و نظارت و کنترل زیر مجموعه‌ها به منظور حسن اجرای برنامه‌ها و رعایت قوانین و مقررات از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی مؤثر به مردم شریف آن استان خواستارم.
ضمناً محمدعلی محسنی فر طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران به مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423032-2.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423032-3.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423019-r-b-034.jpg


کد مطلب: 423032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423032/معارفه-مدیرعامل-آب-منطقه-ای-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1