تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۰۳۰
سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

جایگزین تاجگردون چه زمانی مشخص می‌شود؟

۰
جایگزین تاجگردون چه زمانی مشخص می‌شود؟
کبنا ؛به نقل از اعتماد آنلاین محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جایگزین نماینده مردم گچساران و باشت و دو منتخبی که پیش از آغاز مجلس یازدهم از دنیا رفتند، در انتخابات میان‌دوره‌ای مشخص می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم اکنون 276 نماینده دارد، اظهار داشت: 2 نفر از منتخبیان ملت از حوزه‌های انتخابیه تهران و آستانه اشرفیه پیش از آغاز مجلس یازدهم فوت کردند و امروز نیز اعتبارنامه یک نفر از منتخبان مردم در مجلس رد شد.
 سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 11 کرسی باقی مانده مجلس باید در دور دوم تعیین تکلایف شوند و سه کرسی که در مورد آن‌ها توضیح داده شد در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم تعیین تکلیف شوند که با آمدن این 14 نماینده، مجلس تکمیل شده و 290 نماینده مردم در مجلس مشخص می‌شوند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423003-2.jpg
 
فرهنگی ادامه داد: 22 نفر به دور دوم انتخابات مجلس یازدهم رفته‌اند تا 11 نماینده مردم مشخص شوند، انتخابات دور دوم مجلس یازدهم در 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.
 وی گفت: جایگزین 2 نماینده فوتی و غلامرضا تاجگردون که امروز اعتبارنامه‌اش در مجلس رد شد نیز در انتخابات میان‌دوره‌ای (سال 1400) مشخص می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با 102 رای موافق، 128 رای مخالف، 21 رای ممتنع از مجموع 251 نماینده حاضر با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند. این رای‌گیری به صورت مخفی و با برگه صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1