کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

افزایش 5 برابری بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

15 تير 1399 ساعت 22:02

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه،60 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش 5 برابری داشته است.



 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه،60  بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش 5 برابری داشته است.
 به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه 9 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1283 مورد گزارش شده است.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش بوده و بیشترین موارد مثبت نمونه‌های امروز مربوط به شهرستان‌های گچساران و باشت می‌باشد.
 وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تخلفات عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش دهند، ابراز داشت: همه اقشار اجتماعی در کاهش و کنترل کووید ۱۹ مسئول هستند زیرا اگر همه ابزار و امکانات پای کار باشند، باز پایه و اساس ریشه کنی یک بیماری همکاری مردم است.
یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.


کد مطلب: 422910

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422910/افزایش-5-برابری-بیماران-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1