کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه؛

فراخوان نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی بلادشاپور

15 تير 1399 ساعت 14:46

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از هنرمندان برای شرکت در نخستین جشنواره نمایش‌نامه نویسی استانی بلاد شاپور دعوت کرد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: نخستین جشنواره استانی نمایش‌نامه نویسی با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا؛ کاظمی‌جو ارتقاء و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی، پیوند و گسترش تئاتر در جامعه، شناسایی و معرفی نمایشنامه‌های ارزنده و فاخر به جامعه هنری، ایجاد فضای مناسب برای کشف استعداد‌های تازه، تشویق و حمایت از نمایشنامه نویسان برای تولید آثار فاخر به منظور توسعه ادبیات نمایشی را از اهداف جشنواره اعلام کرد.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب سه نسخه به صورت فایل پی‌دی، اف و ورد با موضوع آزاد به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت ارسال کنند.
کاظمی‌جو زمان ارسال آثار را از چهاردهم تیرماه تا چهاردهم شهریور ماه اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره مهرماه برگزار و از برندگان تجلیل می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: جوایز برگزیدگان ۲۰ میلیون ریال برای نفر اول، ۱۵ میلیون ریال برای نفر دوم و یک میلیون ریال برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 422893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422893/فراخوان-نخستین-جشنواره-نمایش-نامه-نویسی-بلادشاپور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1