کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

15 تير 1399 ساعت 0:19

فرماندار کهگیلویه به مناسبت چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب “قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور” روز شهرداری و دهیاری در پیامی این روز را تبریک گفت .


به گزارش کبنانیوزاز دهدشت فرماندار کهگیلویه به مناسبت چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب “قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور”  روز شهرداری و دهیاری، در پیامی  این روز  را تبریک گفت : متن کامل پیام بدین شرح است؛
بسمه تعالی
شهر داریها و دهیاریها  بعنوان  مظهری از دولت و مدیریت مطلوب توسعه شهری و روستایی در تحقق حقوق شهروندی،  و فراهم سازی زندگی شاداب و آرام بخش برای  جامعه محسوب می شوند  .
14 تیرماه فرصتی مهم برای نکو داشت این مجریان دولت و بازتاب نقش این دونهاد تاثیر گذار در مدیریت محلی و ارائه دستاوردهای مهم ایشان در راستای توسعه پایدار ست .
 اینجانب این روز را به تمامی کارکنان خدوم و ساعی شهراریها و دهیاریهای شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده؛امیدوارم این دو نهاد در شناخت و برطرف ساختن تنگناها و مشکلات شهروندان  و ارائه راهکارهای بدیع در افزایش مشارکت ها ،بهبود وضعیت اقتصادی ، اجتماعی  و توسعه ای نمود موفق ارائه نمایند .
 
علیرضا اتابک /فرماندار کهگیلویه
 


کد مطلب: 422872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422872/پیام-تبریک-فرماندار-کهگیلویه-مناسبت-روز-شهرداری-دهیاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1