کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

اوج گیری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، جان یک بیمار دیگر را گرفت

14 تير 1399 ساعت 21:25

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در استان به 21 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 94 ساله، ساکن شهرستان گچساران بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به کرونا و به علت داشتن بیماری زمینه ای دیابت، فشارخون و روماتیسم مفصلی جان خود را از دست داد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در استان به 21 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 94 ساله، ساکن شهرستان گچساران بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به کرونا و به علت داشتن بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون و روماتیسم مفصلی جان خود را از دست داد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: در چهاردهمین روز از تیرماه سالجاری، 135 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 49 نفر از آنها مبتلای قطعی و مابقی مشکوک به ابتلا هستند.
 وی با اشاره به اینکه 9 بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش است.
نمره قبولی یزدان پناه و علوم پزشکی استان
 یزدانپناه با بیان اینکه انتظار این است به گونه‌ای وارد پیک شویم که امکانات درمانی جوابگو باشد تا مرگ و میر کمتر شود، یاد آور شد: استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل‌های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است.
 وی ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  و عدم حضور در تجمعات لازمه رعایت حقوق سایر شهروندان می‌باشد.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و یا هشدار در استانهای مجاور تمنا داریم از مسافرت‌های درون استانی و برون استانی خودداری شود.


کد مطلب: 422869

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422869/اوج-گیری-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-جان-یک-بیمار-دیگر-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1