کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس اداره‌ گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد منصوب شد ( + تصاویر )

14 تير 1399 ساعت 20:24

سرپرست جدید اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد معرفی شد.


با حضور سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ مجید صفائی ظهر امروز شنبه 14تیرماه در این آیین،گفت: شهرستان بویراحمد ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که می تواند در توسعه کهگیلویه و بویراحمد نقش موثری ایفا کند.
او تصریح کرد:  رونق صنایع دستی،پیگیری جذب اعتبار برای اتمام پروژ های نیمه تمام،تلاش برای حفظ و نگهداری آثار تاریخی شهرستان ازجمله خواسته های این اداره کل از سرپرست جدید شهرستان بویراحمد است.

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/fNKGiysHsAq1nBNSY0ZSOQBGThtU0JiFnoUN2WgUNBNub_dZlIqxnvDefcwH-IqS-BoJ61qLPI4gTEVD7elpjtFoQ8dXJujuqCgiTfVTTc83Rw
محمد مهدی حسن زاده رئیس سابق اداره گردشگری

صفائی همچنین از بهره‌برداری 12 پروژه نیمه‌تمام گردشگر‌ی در شهرستان بویراحمد تا پایان سال 99 خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها با حمایت بخش خصوصی در نقاط مختلف این شهرستان ایجاد شده است.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  کهگیلویه و بویراحمد،میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را از 40 تا 80 درصد عنوان کرد و افزود: با اتمام این پروژه‌ها برای حدود 300 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم می‌شود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422863-2.jpg
سید روح الله وحدتی پور رئیس جدید اداره گردشگری بویراحمد در کنار مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا

در پایان این مراسم از خدمات محمد مهدی حسن زاده تقدیر و سید روح الله وحدتی پور به عنوان سرپرست جدید اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد معرفی شد.


کد مطلب: 422863

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422863/رئیس-اداره-گردشگری-صنایع-دستی-بویراحمد-منصوب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1