کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با سند مبتلا شدن نماینده کهگیلویه به کرونا را شفاف سازی کند / کرونا گرفتن موحد ربطی به اعتبارنامه تاجگردون دارد؟

12 تير 1399 ساعت 13:13

دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منبع رسمی آمار بیماران کرونایی است و یقیناً این دانشگاه باید این موضوع را شفاف کند تا برای مردم مشخص شود که آیا واقعاً نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه دچار این بیماری شده و در چه زمانی؟


روز گذشته دفتر ارتباطات مردمی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه اطلاعیه‌ای مبنی بر مبتلا شدن نماینده مردم در مجلس به کرونا صادر کرد. به محض صدور این اطلاعیه در فضای مجازی در این باره اظهارنظرهای متفاوتی طرح شد. برخی کرونایی شدن موحد را به اعتبار نامه تاجگردون ربط دادند و می‌گویند او برای اینکه در هنگام رأی گیری اعتبار نامه تاجگردون در صحن علنی مجلس نباشد، به کرونا مبتلا شده است.
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در پاسخ به تماس خبرنگار کبنا می‌گوید: اطلاعیه‌ای که صادر شده از سوی دفتر حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده صادر شده است و این یک اطلاعیه رسمی است.
همچنین اتابک گفته است که حال جسمی نماینده مردم این شهرستان‌ها مساعد است.
بنا بر اطلاعات کبنا، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ بیان کرده که من دچار یک کرونای خفیف شده‌ام و حال جسمانی‌ام خوب است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422770-2.jpg
به گزارش کبنا، دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منبع رسمی آمار بیماران کرونایی است و یقیناً این دانشگاه باید این موضوع را بطور شفاف بیان کند تا برای مردم مشخص شود که آیا واقعاً نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه دچار این بیماری شده است یا خیر؟
اگر سید محمد موحد تست کرونا داده بود، چرا در جلسه شورای اداری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و لنده حضور پیدا کرد؟ اگر وی مشکوک به کرونا بوده است، چرا اجازه دادند تا در جلسات حضور پیدا کند؟ در استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار گرفته تا فرماندار کهگیلویه روزانه جلسه ستاد مقابله با کرونا را برگزار می‌کنند و گلویشان را پاره کرده‌اند که از تجمع‌های غیرضروری پرهیز شود و افرادی که بیمار یا مشکوک هستند، باید قرنطینه شوند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. پس چرا موحد نماینده کهگیلویه این مسئله را رعایت نکرد؟
طبق گفته کارشناسان فردی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شود، 14 روز طول می‌کشد تا علائم آن ظهور و بروز کند؟ با این حال نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به راحتی صبح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی شرکت کرده، و عصر همان روز اعلام می‌کند که کرونا گرفته‌ است؟! موحد چه زمانی تست کرونا داده است؟ هر زمانی که فرد مشکوک به کرونا تست می دهد باید به دور از تجمعات باشد.
رسانه‌ها و افکار عمومی منتظر هستند که دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ با سند این موضوع را برای مردم روشن سازی کنند.


کد مطلب: 422770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422770/دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-سند-مبتلا-شدن-نماینده-کهگیلویه-کرونا-شفاف-سازی-کند-گرفتن-موحد-ربطی-اعتبارنامه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1