کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پاسخ نماینده اراک را داد

شرکت نفت و گاز گچساران حیاط خلوت هیچ نماینده‌ای نیست / به هیچ فرد یا نماینده‌ای همچون «تاجگردون» اجازه ندادم در کارم دخالت کند

11 تير 1399 ساعت 13:51

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در نشست خبری که روز گذشته (سه‌شنبه) در خبرگزاری مهر با موضوع «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» برگزار شد، اظهار کرده بود که شرکت نفت و گاز گچساران حیاط خلوت «تاجگردون» و بستگان او است.


علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در نشست خبری که روز گذشته (سه‌شنبه) در مهر با موضوع «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» برگزار شد، اظهار کرده بود که شرکت نفت و گاز گچساران حیاط خلوت «تاجگردون» و بستگان او است.
به گزارش کبنا، کریمی در بخشی از سخنان خود آورده بود که شرکت نفت و گاز پاسارگاد ۲۵ درصد از استخراج نفت کشور را بر عهده دارد و همچنین باید گفت که شرکت نفت و گاز گچساران حیاط خلوت تاجگردون و بستگان وی است و همه اسناد آن موجود است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به خبرنگار کبنا به این سؤال که برخی‌ها معتقدند که شرکت نفت حیاط خلوت نماینده منتخب مردم گچساران «تاجگردون» شده است، گفت: شما به عنوان یک خبرنگار باور می‌کنید؟ ما حیات خلوت هر کسی هستیم که در مقابل خدا می‌ایستد و بخواهد بندگی‌اش را در مقابل خدا اثبات کند.
هوشنگ صیدالی افزود: مگر حیاط خلوت چیز بدی هست خانه‌ای که حیات خلوت داشته باشد، همه ازش استفاده می‌کنند و برای هر کاری که در راه خدا باشد.
وی بیان کرد: در رابطه با این قضیه تا جایی که من از رسانه‌ها خوانده‌ام و البته غیر مستقیم هم شنیده‌ام، ظاهراً نماینده اراک همچنین صحبت‌هایی را داشته است.
صیدالی ابراز داشت: صحت آن را نمی‌دانم و قطعاً به ایشان نامه‌ای خواهم نوشت و دفاع می‌کنم از خود و به طور کامل این قضیه را رد می‌کنم و به خودم اجازه نخواهم داد، هیچ کسی در شرکتی که مدیرعامل آن هستم، برایم تعیین تکلیف کند و حیات خلوت کس دیگری شوم.
وی اضافه کرد: در مسائل سیاسی تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و وظیفه داریم سکان این مملکت به دست ایشان هست و گوشمان به فرمان رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
مدیرعامل شرکت نفت گچساران تاکید کرد: اعتقاد من بر این است که باید روی پای خودمان بیاستیم و دانشی که در کارمان داریم. و اجازه ندهیم که دیگران در کاری که مربوط به ماست دخالت کنند و تا این لحظه ۱۲ سال است که در این استان مدیریت می‌کنم و به هیچ فردی یا نماینده‌ای همچون آقای تاجگردون این اجازه را نداده‌ام که در کارم دخالت کند. متاسفانه اظهار نظرهایی که در کشور انجام می‌شود خیلی هاش سطحی و گذرا و منطقی نیستند.
هوشنگ صیدالی افزود: امید است سیاسیون با درایت تر عمل کنند و به نحوی عمل کنند که جامعه را اینقدر آشفته نکنند و به سمت آرامش ببرند و بگذارند مقام معظم رهبری در این قضایا راحت‌تر باشند.


کد مطلب: 422743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422743/شرکت-نفت-گاز-گچساران-حیاط-خلوت-هیچ-نماینده-ای-نیست-فرد-یا-همچون-تاجگردون-اجازه-ندادم-کارم-دخالت-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1