کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واکنش خانواده شهدا پیرامون توهین به مادر شهید تاجگردون ( + فیلم )

9 تير 1399 ساعت 0:56

برادر شهید شاخص کهگیلویه و بویراحمد گفت: توهین‌به مادر شهدا خط قرمز ما است و هیچ کسی حق ندارد به بهانه انقلابی‌گری به مادر شهید والامقام توهین کند.


برادر شهید شاخص کهگیلویه و بویراحمد گفت: توهین‌به مادر شهدا خط قرمز ما است و هیچ کسی حق ندارد به بهانه انقلابی‌گری به مادر شهید والامقام توهین کند.

   
فیلم) توهین به مادر شهید احمد تاجگردون

به گزارش کبنا، بعد از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه برخی به مادر شهید احمد تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت توهین کرده اند و مادر آن شهید بزرگوار را مرتبط با منافقین می دانند.
منوچهر هرمزپور برادر سردار شهید جواد هرمزپور از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار کبنا در گچساران، به این کلیپ واکنش نشان داد و اظهار کرد: توهین به مادر شهید خط قرمز ما است. مادر شهید احمد تاجگردون یکی از مادران فداکار و ایثارگر بوده است که فرزندی را تربیت و پرورش داد و تقدیم انقلاب کرد. برخی دیگر از فرزندان او جانباز هستند.
وی افزود: بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون یک موضوع قانونی است که ما در مورد آن فعلاً بحثی نداریم، اما هیچ کسی حق ندارد به بهانه انقلابی بودن توهین به مادر یک شهید بزرگوار کند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422642-2.jpg

وی اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده جمعی از خانواده‌های شهدا می گویم که توهین به مادر شهید خط قرمز ما است و اگر کسی بخواهد به مادر شهید توهین کند، قطع به یقین مقابل او می‌ایستیم. چرا فردی باید به بهانه انقلابی بودن اجازه به خود بدهد که به مادر یک شهید بزرگوار بی‌احترامی و جسارت کند، هر کسی به مادران شهدای ما بی احترامی کند باید پاسخگوی صحبت‌ها و رفتارهای خود باشد.
برادر سردار شهید هرمزپور گفت: نباید عده‌ای خیال کنند، می‌توانند، به راحتی به یک مادر شهید توهین کنند و ما هم سکوت کنیم، این افراد مطمئن باشند که به بدترین شکل پاسخ آنها را خواهیم داد.


کد مطلب: 422642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422642/واکنش-خانواده-شهدا-پیرامون-توهین-مادر-شهید-تاجگردون-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1