کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار مادوان خبر داد؛

بهره برداری از بهسازی و ترمیم جدول خیابان خلیج فارس مادوان

8 تير 1399 ساعت 15:14

عملیات اجرایی بهسازی و ترمیم جدول بزرگ خیابان خلیج فارس شهر مادوان در آستانهٔ بهره برداری قرار گرفت.


شهردار مادوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: این بهسازی و ترمیم با هدف ترمیم و ساماندهی و بهسازی وضعیت جداول سطح شهر و در راستای بهبود جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، ارتقا سطح بهداشت محیط زندگی و ایجاد رضایت شهروندان انجام خواهد گرفت.
به گزارش کبنا؛ داریوش جهانبخش افزود: به علت عدم وجود مطالعات علمی، فنی، و اصولی در خصوص طراحی کانال دفع آبهای سطحی محور خلیج فارس که منجر به هدایت سیلاب به نقاط پست و مسیر اصلی شهر گردیده مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.
جهانبخش گفت: شهرداری مادوان طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن کلیهٔ متغیرهای فنی و مطالعات علمی و اصولی، بازسازی جدول محور خلیج فارس به متراژ ۶۰۰ متر را اجرایی کرده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر یکی از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است اظهار داشت: از شهروندان عزیز به خصوص کسانی که هر روز در این مسیر تردد می‌کنند انتظار می‌رود که حوصله به خرج دهند و با شهرداری مشایعت کنند تا با یاری خداوند پروژه به نحو احسن و با کیفیت بالا عملیات اجرای آن به پایان برسد.


کد مطلب: 422619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422619/بهره-برداری-بهسازی-ترمیم-جدول-خیابان-خلیج-فارس-مادوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1