تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۲۲۶۰۲
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد

تشریح برنامه های حوزه هنری در دهه کرامت / انیمیشن حوزه هنری اثر برگزیده جشنواره بین المللی فیلم هند۲۰۲۰ شد

۰
برنامه های حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت
کبنا ؛ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برنامه های  فرهنگی  وهنری  ویژه دهه کرامت  را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، شریف اسلامی  گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و محدویت در برگزاری برنامه های اجتماع محور، حوزه هنری برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) به صورت مجازی برگزار می کند.
شریف اسلامی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده حوزه هنری  بیان داشت:نمایشگاه مجازی عکس زیارت،نمایشگاه مجازی پوستر و تصویر سازی،تولید و انتشار 5کلیپ شعر خوانی،کتابت صلوات خاصه امام رضا(ع)،از جمله این برنامه ها می باشند.
اسلامی عنوان کرد:انتشار فیلم پر افتخار محراب آرامش ،کلیپ مدافع سلامت  و همچنین 4نمایش عروسکی با موضوع کمک های مومنانه  از طریق صفحه آپارات و اینستاگرام  ازدیگربرنامه های ویژه دهه کرامت می باشد که از سوی حوزه هنری استان برگزار می شود.
دهه کرامت ازاول  تا یازدهم ذالقعده، فاصله بین ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و ولادت ثامن الائمه (علیه السلام) می باشد که امسال نیز با شعار «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)» اعلام شده است.
 
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422602-2.jpg

انیمیشن حوزه هنری اثر برگزیده جشنواره بین المللی فیلم هند۲۰۲۰ شد
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم انیمیشن حوزه هنری استان جایزه بهترین انیمیشن فستیوال بین المللی فیلم هند 2020با موضوع کووید 19 را کسب کرد.
شریف اسلامی در این باره افزود: فیلم انیمیشن «چرت و پرت» از تولیدات سال جاری این مرکز به کارگردانی رامین ملامحمدی در اولین فستیوال بین المللی فیلم هند با موضوع بیماری کرونا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره شد.
وی بیان کرد: اولین جشنواره بین المللی فیلم هند در مورد ویروس کوووید 19 از 5خرداد لغایت 14 خرداد به صورت مجازی در ایالت «اودیسای» هند برگزار شد.
اسلامی هدف از برگزاری این جشنواره را تبادل تجربه، دانش، اطلاعات و ایده های فیلم سازان سراسر دنیا و به اشتراک گذاشتن نگاه هنرمندانه آنها در مواجهه با مقوله ویروس کرونا عنوان کرد.
وی بیان کرد: خانم مارین بورگو از کشور فرانسه، آقای مانی رام از کشور هند، آقای قدرت اله تقوی از کشور افغانستان و آقای ریچارد از کشور کنگو داوری آثار این جشنواره را بر عهده داشتند.
رقابت 8 فیلم از حوزه هنری استان در جشنواره
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع  ۷۰ اثر از ۲۲ کشور جهان در این جشنواره به رقابت پرداختند که از این تعداد 12 فیلم متعلق به هنرمندان ایران بود و جالب اینجاست که از این تعداد، 8 فیلم از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که در این جشنواره به رقابت با فیلمسازان دنیا پرداختند.
وی افزود: لوح سپاس و دیپلم افتخار فیلم سازان ایرانی شرکت کننده در این جشنواره، توسط آقای "ماهشوار رائو" مدیر جشنواره مذکور، به خانم "مینا هادیان" معاون کنسولگری و مسئول بخش دیپلماسی عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند اهدا گردید.
وی اظهار داشت: فیلم کوتاه چرت و پرت در قالب طنز، داستان سیزده بدر کرونایی یه خانواده است که به مدت سه دقیقه تولید شده و در اینستاگرام حوزه هنری استان قابل مشاهده است.
اسلامی تصریح کرد: طی سه ماه اخیر این مرکز با هدف فرهنگسازی برای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تولید بیش از 18 فیلم در قالبهای موشن گرافی، انیمیشن، استاپ موشن، داستانی، مستند و نماهنگ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرده است که این فیلمها در شبکه های مجازی به نمایش درآمدند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422602-3.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1