کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز؛

دیدار مدیرکل شبکه استانی دنا با فرماندهان تیپ 48 فتح

7 تير 1399 ساعت 23:39

مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندهان تیپ 48 فتح بر اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم تاکید کردند.


امروز شنبه هفتم تیرماه؛ مدیرکل شبکه استانی دنا در جلسه دیدار با فرمانده تیپ48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب به درجه سرداری نائل آمدند با تبریک این افتخارگفت: مجموعه سپاه در حوزه‌های مختلف جنگ سرد و نرم و صدا و سیما به عنوان قرارگاه مقدم جنگ نرم فعالیت دارند، همکاری بین این نهادها می‌تواند زمینه رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب و مردم را فراهم کند.
به گزارش کبنا؛ مدیرکل شبکه استانی دنا، فعالیت تیپ48 فتح در کمک به مردم را جهادیی خوانده و افزود: با وجود اینکه وظیفه قانونی و ذاتی سپاه در حوزه نظامی  از جمله دفاع از مرز و بوم کشور عزیزمان در مقابل دشمنان  تعریف شده اما در همه موضوع ها، حوادث طبیعی و حتی کمک های جهادی به محرومان، تیپ48 فتح پیشقراول بوده و خدمات شایان توجهی به مردم داشته است.
سردار حکمتیان فرمانده تیپ48 فتح هم با اشاره به اینکه از زمان ریاست جدید صدا و سیمای شبکه دنا از زمستان ۹۷ تاکنون تعاملات بی نظیر بین صدا و سیما و مجموعه سپاه و تیپ ۴۸ فتح سپاه برقرار شده است گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه می طلبد که نیروها و نهادهای انقلابی بیشتر در کنار هم باشند و با وحدت کامل از انقلاب و ارزش های آن دفاع کنند.
وی عنوان داشت:  تیپ48 فتح خارج از وظایف قانونی خود به صورت جهادی همیشه به کمک مردم و دستگاه‌های دولتی و اجرایی شتافته است.


کد مطلب: 422594

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422594/دیدار-مدیرکل-شبکه-استانی-دنا-فرماندهان-تیپ-48-فتح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1