کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت؛

اجرای ۱۵۶ پروژه عمرانی و ۱۰۵۰ طرح اقتصادی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان

7 تير 1399 ساعت 23:19

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۵۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا دارد.


امروز شنبه هفتم تیرماه؛ حسین کلانتری در دیداری که با معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)  داشت گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۵۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا دارد.
به گزارش کبنا؛ کلانتری اظهار کرد: سهم بنیاد در اجرای این تعداد پروژه ۶۴۹ میلیارد ریال است و بقیه اعتبار مورد نیاز از محل تملک دارائی های سرمایه ای استان می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۶ مدرسه، ۱۸ پروژه راه و شهرسازی، ۲۶ پروژه در حوزه آبفا و پنچ پروژه در حوزه بهداشت و درمان عمده پروژه های در دست اجرا هستند.
حسین کلانتری میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بیش از ۷۵ درصد بیان کرد.  
وی اظهار کرد: یکهزار و ۵۰ طرح اقتصادی بزرگ، متوسط و کوچک با مشارکت ستاد اجرای فرمان امام(ره) در این استان در دست اجراست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعتبار در نظر گرفته شده این تعداد طرح اقتصادی را یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
کلانتری با بیان اینکه تعهد امسال این بنیاد احداث ۵۰۰ واحد مسکن محرومان است ابراز کرد: این بنیاد امسال در بیمه کردن ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان مشارکت می کند.
استاندار تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال اقدام به احداث مجتمع شبانه روزی دخترانه منطقه زیلایی می کند و کارخانه فرآوری گیاهان دارویی گچساران و باشت نیز به بهره برداری می رسد.
کلانتری تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بطور رسمی دفتر نمایندگی خود را در این استان راه اندازی کند.
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم از تلاش و پیگیری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان در تسریع در روند طرح ها و پروژه ها و تحقق اهداف این ستاد در استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تشکر کرد


کد مطلب: 422590

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422590/اجرای-۱۵۶-پروژه-عمرانی-۱۰۵۰-طرح-اقتصادی-مشارکت-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1