تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۲۵۰۲
مناقشه بر سر اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون همچنان ادامه دارد؛

واکنش تند احمد توکلی به تایید تاجگردون

۱۲۴
۵
واکنش تند احمد توکلی به تایید تاجگردون
کبنا ؛مناقشه بر سر اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون همچنان ادامه دارد. ماجرا از آنجا شروع شد که در جلسه علنی ۱۱خرداد مجلس یازدهم اعتبار سه‌نماینده تایید نشد که یکی از آنها غلامرضا تاجگردون بود. این نخستین بار نیست که غلامرضا تاجگردون با اتهامات مالی رو‌به‌رو می‌شود؛ پیش از این و در دوره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، او به خاطر همین اتهامات احراز صلاحیت نشد ولی با اعتراض به عرصه رقابت بازگشت و توانست راهی مجلس یازدهم شود.
اما شایعه ها گریبان تاجگردون را رها نکرد، جمعی از نمایندگان روی اعتبارنامه او شکایت گذاشتند و مانع تأیید اعتبارنامه او در صحن علنی مجلس شدند. پس از تأییدنشدن اعتبارنامه تاجگردون پرونده او در شعب12 بررسی اعتبارنامه‌ها مورد بحث قرار گرفت که در نهایت پس از رأی‌گیری بین اعضا اعتبارنامه او با ۷رأی منفی و ۹رأی مثبت به تأیید این شعبه رسید و گزارش آن برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس ارسال شد.
صبح چهارشنبه 21خرداد99 بعد از قرائت گزارش شعبه 12 در صحن علنی، از نمایندگان خواسته شد اگر نسبت به این موضوع اعتراضی دارند صحبت کنند. علیرضا زاکانی درباره اعتبارنامه تاجگردون بلافاصله اخطار قانون اساسی داد، محمدباقر قالیباف، رئیس‌مجلس از اختیار خود استفاده کرد و این اخطار را به رأی گذاشت و اکثریت نمایندگان این اخطار را وارد دانستند. در نهایت اعتبارنامه تاجگردون برای تعیین تکلیف شدن به کمیسیون تحقیق ارجاع شد.
حالا کمیسیون تحقیق نیز همچون شعبه 12 اعتبارنامه تاجگردون را تأیید کرد. موضوعی که با واکنش نمایندگان معترض همچون علیرضا زاکانی، زهره الهیان و مالک شریعتی مواجه شد و آنها خواستار رأی گیری درباره اعتبارنامه تاجگردون در صحن علنی شدند.
اما واکنش ها به تأیید اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق به درون پارلمان ختم نشد و احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت که پیش از این درباره تأیید صلاحیت تاجگردون برای انتخابات مجلس یازدهم به شورای نگهبان نامه اعتراضی نوشته بود، تصمیم کمیسیون تحقیق مجلس را غیرقانونی و غلط خواند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فردانیوز در واکنش به تأیید اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران» در کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت: این تصمیمی غلط و غیرقانونی است و دلایلم را نیز قبلا خیلی روشن بیان کردم. حالا باید دلایل آنها درباره چنین تصمیمی روشن شود.
گفتنی است پیش از این احمد توکلی در نامه ای به کمیسیون تحقیق در مورد تاج گردون نوشته بود: «در مورد پرونده آقای غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت و منتخب دوره یازدهم؛ اعتراضات، به‌طور بی‌سابقه‌ای بالاگرفته است. بخشی از اعتراضات به تعلل‌ها و تخلفاتی مربوط است که در مرحله بررسی صلاحیت نامبرده رخ داده است. اگرچه این امور اهمیت بسیار دارند ولی چون فعلاً در مرحله بعد از آن هستیم، به آن نمی‌پردازیم.در روزهای اخیر به دنبال اعتراض ۹ نماینده به اعتبارنامه آقای تاجگردون، نائب رئیس مجلس طی نامه‌ای با انعکاس اعتراضیه نمایندگان مزبور، از شورای نگهبان می‌پرسد: «آیا آن شورا اسناد و مدارک ضمیمه اعتراضیه را پیشتر در اختیار داشته و همه آنها را بررسی کرده است؟» این کار در انجام وظیفه قانونی مذکور در تبصره ۱ ماده ۲۸ قانون اصلاح برخی از مواد قانون انتخابات مصوب ۱۳۹۵، صورت گرفته است.»
وی افزوده بود : «طبق این تبصره شعبه موظف است اسنادی را از معترض یا معترضین بپذیرد که شورای نگهبان آنها را رسیدگی نکرده یا اساساً مربوط به اموری باشد که پس از اعلام صحت انتخابات اتفاق افتاده باشد. این موضوع باید برای شعبه محرز شود. در مورد آقای تاجگردون، این الزامات رعایت نشده است. چرا که شورای نگهبان اساساً جلسه‌ای در اجرای ماده ۲۸ آئین‌نامه داخلی مجلس نداشته است. تنها یکی از حقوقدانان که مسئولیت اجرایی نیز در شورا دارد، طی نامه‌ای به تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۱۳۹۹‬ به طور اجمالی گفته است که همه اسناد موجود نزد معترضان، بررسی شده است به جز اسناد مربوط به سوءاستفاده از عنوان دکتری و اعمال نفوذ برای یارگماری. در حالی که شما آقایان، اعضای محترم کمیسیون تحقیق به درستی اطلاع دارید که شورای نگهبان هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده تا اسناد را بررسی کند. بدین ترتیب، برای کمیسیون تحقیق محرز است که اسناد موجود را مرجع قانونی موظف به رسیدگی، بررسی نکرده است. به ویژه آنکه برخی از اسناد قطعاً بعد از تائید صحت انتخابات، به دست معترضان رسیده است، به همین دلایل، کمیسیون تحقیق می‌تواند تمام اسناد در اختیار خود را مستند تصمیم‌گیری خویش قرار دهد.»در این نامه البته نکات دیگری هم ذکر شده بود.
کمیسیون تحقیق رفوزه شد
در ادامه واکنش ها در این مورد علیرضا زاکانی در توئیتی به تایید صلاحیت تاج گردون واکنش نشان داده و نوشته بود :«درتایید تاج گردون، کمیسیون تحقیق مجلس در آزمونی بزرگ رفوزه شد که ان شاءالله رای نمایندگان درصحن، زشتی آن را بزداید.درتوسعه فساد شبکه‌ای با سوءاستفاده از ویژگی های کمیسیون برنامه و بودجه، اقدامات تاجگردون را می‌توان نمونه ای از نقش آفرینی طبری با کارکردهای قوه قضاییه دانست.»
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از چی داری میسوزی جناب توکلی😂😂
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
از اینکه ایشون با دلیل و سند برات توضیح میده که طرف چه راه انداخته و ب جیب چه کسانی زر و سیم ریخته و جواب ضعیف و مظلوم نمایی طرف مقابل بر تو حجت رو تموم کرده ولی تو (طرفدار صرف) همچنان خودتو گول میزنی!
نه تنها ایشون بلکه ی ملت از این طرفداری صرف من و شما میسوزن نه تنها امروز بلکه سالهای سال...
اسماعیل
United States
شما بهتره به وجدان خود رجوع کنید
ساغر
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ازقشرلرسوخته....لرستیزی هم حدی داره.....جناب توکلی اگه میدونستی چن نفردنباله رو....وپیرو....تاجگردون هستنداونوقت ..
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی فقط
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا افرادی مثل شما که از رو تعصب و قوم گرایی از کسی حمایت میکنی .
Iran, Islamic Republic of
ما به حق از ایشون دفاع می کنم شما هم کینه دارید که می گید
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به لر بودن داره
Iran, Islamic Republic of
شما به چه دلیل سرتو تو برف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
بترس از تایید ظلم و فساد.......
واقعا معلوم نیس که داره چکار میکنه؟؟؟!!!!
طرفدار ظلم مثه خود ظالمه ها......
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب توکلی قانونی در این کشور باشد باید شما را محاکمه کنند
شما به راحتی به یه مسلمان تهمت می زنید و بعد دم از عدالت و شفافیت می زنید
با پول نفت و گاز جنوب استانهای شمالی اباد شده و حالا ادعای عدالت خواهی می کنی
بنشین و درگاه خداوند مغفرت خواهی کن
خداوند امثال شنا و زاکانیها ..
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی خودش با رانت، بورسیه دانشگاه انگلستان شده و حتی بعد از اتمام تحصیلات هم ظاهرا به مدت دو سال حقوق و مزایای مربوط به دانشجویان خارج از کشور رو از وزارت علوم دریافت میکرده
Iran, Islamic Republic of
معلوم همه عاشق پولن توکلی حق ناس میکنه پول نمیخا د اما دلش برا مردم بدبخت میسوزه اونای فشار بهشون میاد قول بهشون دادن
علی
Iran, Islamic Republic of
آتشنشانی خبر کنید
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
پسر خاله بهتره به گذشته خودش هم نگاهي بيندازه
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی بفکرویلاهایت باش!!!!!!!
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی به قانون اساسی احترام بگزار
حسن
Iran, Islamic Republic of
به میریب تاجگردونه تایید نیکنن
ش پ
Iran, Islamic Republic of
توکلی از خدا بترس
Iran, Islamic Republic of
ایشون که ازمردم نیست که اسم خودشو گذاشته رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد
علی یار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای توکلی طبری فکر کنم هم استانی خودته ربطی به آقای تاجگردون نداره.
نام و کارهای تاجگردون برای همیشه ماندگار است
مهدی
Romania
هیچ. اسمش ماندگار نبوده و نیست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب توکلی
انشاالله نه تنها اعتبار نامه تاج رد می شود که برای محاکمه و مجازات و مصادره اموال باید آماده شود
حسن
Iran, Islamic Republic of
الان هم باید بخاطر افتراهای خود علاوه بر عذاب وجدان نظر عقوبت الهی باشند
نظری
Iran, Islamic Republic of
اول توکلی بگه اصلن ملت ایران تورا قبول دارند که اضحارنظر بدی یانه کی تورا قبول داره دوم تاجگردون را دوتا شهرستان با قاطعیت بهش رای دادند اما توکلی کی به تو رای داده که علیه کسی رای بدی وبه مردم دوتا شهرستان توهین کنی ونمایندشان نظر بدی دربارشان اصلن توکلی میدانی حق ناس چیه بسه دیگه ملت ایران همه شمارا شناختن فقط به خاطر امام خامنه ای خون شهدا وکشور تا حالا شماها را تحمل کرداه اند ومصلحت ایجاب میکند همان طور که درصدر اسلام امام علی این همه صبر کردند فقط به خاطر اسلام کوتاه بیاید دیگه همین الان توکلی وامثال تو حق جوانان راضایع کرده اید چرا دیگه کنار نمیروید که چندتا جوان دیگر بیاید جا شماها مَشغول به کار بشه میخواهید تا اخر عمرتان شاغل باشید چرا این خودش حق ناس است یانه پس کوتاه بیایید کمتر نظر درمورد کسای دیگر نظر بده این وظیفه شورای نگهبان ومجلس است که ایشان را تاید یارد بکند
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
همگی رفوزه رفوزه اید خیلی وقته رفوزه اید وسرتون را هم چون کبک تو برف فرو کرده اید توی برف وفکر میکنید خودتان دیگران را نمی بینید دیگران هم شما را نمیبینند....
احمد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به حق محمد و آل محمد که تاجگردون از سر کهگیلویه و بویراحمد کم بشه
آمین
Iran, Islamic Republic of
توکلی. تاجگردون هم خوب نیستی
سید حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما.معلومه که شما فقط حرف خودتون رو قبول دارین و به شورای نگهبان و کمیسون تحقیق که اعضای آن را خودتون انتخاب کردین و .....۴۰ هزار رای پاک مردم شریف باشت و گچساران اعتقادی ندارین.شما نیستین که بخواین رای یه ملت رو خنثی کنین.چون دست خدا بالای همه دست هاست
ن رشیدی
Iran, Islamic Republic of
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلقک خود ارزق نکنیم
عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
کار بد مصلحت انست که مطلق نکنیم
جناب آقای توکلی برچسب ناروا زدی حقانیت اقای تاجگردون اثبات شد دیگه چرا هی جو میدی این برخورد شما توهین به یه قوم بزرگه
Iran, Islamic Republic of
طبری مجلس چه جالب..
کاملآ با واقعیت سازگار
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای توکلی ، بارها من کامنت گذاشتم که مخالف تاج گردون هستم ولی شما هم عدالت را در راستای منافع گروهی خودتان تفسیر می کنید.چرا در رابطه با پرونده های سنگین همفکران خودتان سکوت کردید؟ عدالت ربطی به گروه خاص ندارد.
فتح الله
Iran, Islamic Republic of
چرا زر زیادی میزنن،؟
اگر مثل بقیه بزرگان امثال رئیس مجلس و.....چیزی داره،که طبیعی هست،در غیر اینصورت واضح بگین چی شده،،
حسین
United Arab Emirates
... چرا در مورد نماینده دیگه اینهمه اتهام مطرح نیست... مثل روز روشنه که تاجگردون .. تاجگردون چند دوره نماینده بوده تعجبی نداره که رو حساب دوستی یا رودربایستی یا واسه اینکه همچین چیزی باب نشه و فردا یقه بقیه نماینده ها رو بگیره توی مجلس تایید بشه.... به شخصه امید زیادی به این مجلس دارم... دریغا اگه توی اولین امتحانش رد بشه
Iran, Islamic Republic of
نمیسوزه خوب میدونی /آقای توکلی حرام خورنیست وبافسادمبارزه میکنه خداکمتکتون کنه آقای توکلی
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی در باره طبری چرا سکوت کردی اگه اصولگرا باشه همه جوره ازاده
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای توکلی /چرا با پول بیتالمال ورانت حکومت چند سال در انگلستان درس خواند.حالا هم امده به جون مردم افتاده مردم از تو وتحلیل های ابکی بی زارند محمد مشهد
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
پس شما شورای نگهبان را قبول ندارید! شورای تحقیق را قبول ندارید! آرا مردم گچساران را قبول ندارید! حرف بزرگان را قبول ندارید! این یعنی دیکتاتوری محض
Iran, Islamic Republic of
جزه نهروانه
Iran, Islamic Republic of
حرف ،حرفه آقا غلامه.....بقیه همه اشتباه فکرمیکنید.آقای توکلی کسی هم هست که شما ساز مخالفت با اون رو نزده باشی.از دولت اقای خاتمی بگیرو بیا تا الان،از مجلس کروبی وبیا تا مجلس قالیباف!!!!۱۱
سید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
دخالت احمد توکلی علاوه بر تهمت های ناروایی که به تاج گردون زده دخالتش در کار شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی اهانت آشکاری به این نهادهای قانونی است حالا چه کینه ای از تاجگردون به دل دارد بعدها معلوم می شود.
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی دم از قانون میزنی پس باید بهش احترام بزاری وقتی تایید شده یعنی به قانون احترام بزار
Iran, Islamic Republic of
میخوای چی رو ثابت کنی توکلی شورای نگهبان تایید کرده اینم از کمیسیون تحقیق مشکل شما چیز دیگست
Iran, Islamic Republic of
چه خوب میشد اعتبارنامه شما هم بررسی میشد اون موقع اگه مشکلی نداشتید بعد باید در مورد یکی دیگه نظر بدین
کیان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی بس کن دیگه
شما از خودت بگو که ما هیچ خیری ازت ندیدیم بجز دوقطبی گری جامعه و حرف زدن و عمل نکردن
تاجگردون هر چی باشه واسه ما ایرانیان از شما عزیزتره و محترمتر
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
پول که داشته باشی آقای توکلی یا آقایی که بزرگتر آقای توکلی است...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب توکلی و زاکانی و دیگر حق طلبان مجلس یازدهم که مقابل فساد و رانت ایستاده اید خدا قوت انشاالله پبروزی با شماست .
Iran, Islamic Republic of
صد یا از ا...
بابایی از کردستان
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون مبارکت باشد سربلند باشی
ملیحه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هم ضعیف کشی کرد .
بدون پارتی باشی در مناطق لر نشین باید خودتو حلق آویز کنی ....
بختیاری
United States
جناب توکلی پایش را از گلیم‌خویش دراز نموده و حق وحقوق چهل هزار نفر رای دهنده را به مخاطره انداخته است.ا
علی
Greece
دوباره احمدی نژاد را می خواهد کارنامه مردودی سومش را بگذارد
حمید خاوری
Iran, Islamic Republic of
تا کی دنبال این تعصبات عصر جاهلیت هستین؟؟؟
لر و کرد و فارس و بلوچ همه ایرانین...
هرکدومشون خوبی کنه به ایران خوبی کرده و هرکدومشون هم ظلم کنه به ایران ظلم کرده...
مثه این میمونه که بگیم حسن روحانی داره فقط به طرفدارای رئیسی ظلم میکنه...نخیر...داره به تمام ایرانیا ظلم میکنه...هم سمنانی ها،هم مشهدیها...هم روستاییها،هم شهریها
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
توکلی دیگه ضایع شدی..بهتره عذرخواهی کنی..اگه هم ازجایی. که بر علیه تاجگردون باشی بهتره پولو برگشت بدی
Iran, Islamic Republic of
اینقدر امثال توکلی پوسشون کلفته
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماِقای توکلی معلومه خیلی پاک وحلال خورین.مجلس وتاحگردون واگذارکردم بخدا
United Kingdom
خودت با توکلی ت
محمودی
Iran, Islamic Republic of
.تو قبلا حرفهات زدی.کمیسیون تصمیمش گرفت.پس دیگه محترمانه ساکت شو والا میدمت دست همون رفیقت احمدی نژاد
علی
Iran, Islamic Republic of
با این تفاسیر نظر احمد توکلی مهمتر از کمیسیون تحقیق و سایر نهادها و نمایندگان مردم است!!!!
یا لثارات الحسین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون و تاجگردون ها
ننگ بادلرستیزی وقوم بازی
Iran, Islamic Republic of
مگه توکلی کی هست که فقط وفقط میتونه بالجبازی حرف ودیدگاه خودش رابه کرسی بنشونه
کاش باهمه یکسان برخوردبشه.
فرزند زاگرس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقایان توکلی و زاکانی
چرا دست از سر خادمین قشر ضعیف و فقیر بر نمیدارید . . . جناب حاج غلامرضا تاجگردون یک چهره دوست داشتنی ملی است و قابل حذف شدن نیست چونکه در قلب مردم شهر خود بالاخص قشر ضعیف قرار دارد. والسلام
لر زبا نها ی شجاع
Iran, Islamic Republic of
من یک لر زبانم آقای توکلی چر ااینقدر از نماینده لر ها ی با غیرت و شجاع حسادت میکنی
مدینه
Denmark
زاکانی وتوکلی اگه با تاجگردون اختلاف سیاسی وشخصی دارید مردم باشت گچساران چه گناهی کردن .تاجگردون محبوب دل مردم باشت وگچساران
Iran, Islamic Republic of
هنوز تو غار از خواب بیدار نشده
Iran, Islamic Republic of
توکلی فقط کارش تفرقه افکنی است بس
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی شمایکاری کنین شهرماروبه..
Iran, Islamic Republic of
توکلی توکه ایقد عاشق شفافیت هستی چرا اطرافیانت رونمیگی ازقالیباف لاریجانی وووو مگه میزان رای ملت نیست یعنی توبیشتر ما گچسارنی ها دلسوزخودمونی. زاکانی ک. ازتهران شهرخودش کاندیدمیشد. قشقایی حامی تاجگردن
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب توکلی چطور به خودتون اجازه میدید جای یک کشور وقانون جاری مملکت وبه جای 80میلیون تصمیم بگیرید وهمه را محکوم به رعایت نکردن قانون بکنید بهتره مواظب کلاه خودت باشی که اونو باد نبره .ضمنا بهتره یکم به گذشته خودت نگاه کنی ونظرات مردم را نسبت به عملکردتون را هم یکم مطالعه کنید
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماکاش شمامیتونستیت حق ماروبگیرین بخدارانت وفسادتوشهرمون بیدادمیکنه
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
/ خاموشش کنید
Iran, Islamic Republic of
یه عاقل و باسواد تو مجلس بود
ابن را هم میخوان بسوزانند
توکلی را کی قبول داره که ایقد زبونش بلند شده
اینا میترسند از شجاعت تاجگردون.
فکر میکنند برا 1400بیاد و کار امثال توکلی لنگ بشع
ب خدا اگه توکلی کارای تاج را دید به درگاه خدا توبه خواهد کرد .بابا تاج در منطفه ی محروم داره کار میکنه
سیف اله واحدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفاً بحث را تمام کنید و به نظر کمیسیون تحقیق ارزش قائل شوید و به نظر مردم شریف گچساران احترام کنید. آقایان بهتر است به فکر حل مشکلات اساسی کشور باشید تا بازی های سیاسی متشکرم واحدی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد توکلی یکی از مدیران ناشایسته خود شما هستی ...
چگونه اذهان عمومی را تشویق کنی و داعیه سر دهی...

جناب از بدو انقلاب تا کنون انواع پست های حکومتی داشتی چه گلی به سر مردم زدی به اصطلاح کارشناس اقتصاد هم بودی و میلیاردها تومان هم هزینه داشتی ، ولی بعنوان یک شهروند اعتقاد دارم باید محاکمه بشی ...
چون مدیران بی لیاقت مردم را به سمت فقر و بدبختی برده اند
عجیب است شما چه حقی داری که نمایندگان مجلس را تهدید می کنید ؟
و شما چه حقی داری که درباره ی دیگران قضاوت می کنی ؟
باقریان
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم آیا برای مردم قم زشت نیست که آقای زاکانی را که خود مورد اتهام است به مجلس فرستاده اند ، آیا رای ملت ارزش این را ندارد که امثال زاکانی و توکلیها و یک پسر و دختر در صدد نادیده گرفتن آراء قریب ۷۰ ٪ مردم دو شهرستان گردد ، والا ایناا بجز ضربه و تخریب چیزی نخواهد بود ، دعای مادران شهدا بدرقه غلامرضا تاجگردون میباشد و در مقابل سوز دل مادران این شهدا شماها ذوب خواهید شد
فاضل
Iran, Islamic Republic of
ایجاد مفسده وفساد کرد لر وفارس نداره که تاجگردون برای فرار بجلو رگ تعصب لری مارا قلقلک داد .
امیر
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی لرستیز.به قول دکتر احمدی نژاد اب را بریز جایی که.........،اخه لرها چه بدی بهت کردن اینقدر لرستیزی به وجدانت رجوع کن
حسینی
Iran, Islamic Republic of
میخواد مردم رو سرگرم کنه تا خودش و پسر خاله هاش در نیاد
حجت
Iran, Islamic Republic of
اقای توکلی از صحبتها هیچ نگران نباش ومطمئن باش که این افراد از افراد عادی جامعه نیستن دلیلم اینکه مردم ایران از هرقومی باشن دزدی و...دوست ندارن چون عاقبت دزدی انها برمیگرده به جامعه مثل الان که برنج پست هندی کیسه 10کیلویی را تاماه قبل میگرفتیم80هزارتومان الان میگیریم180هزار تومان.واز طرفی این اشخاص ازذینفهای این اقای نماینده هستن که مطمئنن پست ومقام وعایدیشان به خطر افتاده.پس برسرموضعه حق خود ومردم راسخ باشید.انشااله موفق باشید
پورانصلری
Iran, Islamic Republic of
ای کاش منصوری کشته نميشد آنگاه توکلی باید راه فراری پیدا میکرد
پور
Iran, Islamic Republic of
توکلی فراتر از قانون چرا چون قالیباف نقطه ضعف دارد ومیترسد
ایرج پرنگ زاد ممسنی
Iran, Islamic Republic of
اما میدانم خدمت وپاک دستی چی هست،همه مخالفان نماینده شریف گچساران به اندازه یک هزارم آن خدمت نکردن، خون دادند عمران آبادی کردند، از خدمت هم خسته نشدند،بیجا بشین آقای توکلی لطفا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب توکلی..
ان شاالله که تلاش های شما در حذف تاجگردون مثمرثمر واقع شود..
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی اقای توکلی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی اولا شما برای مردم ایران مشخص کنید که بودجه دیدبان حقوق بشر از کجا تامین میشود روشن توضیح بدهید به مردم.ایا کسانی دیگر در این کشور عزیز چنین امکانی دارند که همچنین نهادی رو رهبری کنن که همه رو زیر سوال ببره.در مورد اعتبار نامه آقای تاجگردون مگه کمیسیون تحقیق تایید نکرده خوب دیگه چه مشکلی هست شما چرا به قانون احترام نمیزارید
کیهان
Iran, Islamic Republic of
توکلی انگار از جایی میسوزه، پس بسوز..
مشکات
Iran, Islamic Republic of
بحق محمد و آل محمد بزودی تاجگردون از سر شهرمون کم بشه صلوات
امیر
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم آقای زاکانی و همکارانشان به خاطر این تصمیم
غلط دلسرد نشوند چون مردم به بودن چنین نمایندگانی
در مجلس افتخار میکنند. در ضمن یادآور باشم مملکت ما
توسط سیدی عظیم و جلیل القدر اداره می‌شود که ما باید مطمئن باشیم حتی اگر
شورای نگهبان و مصلحت کوتاهی کردند ایشان وارد عمل شده و فرده فاسد را از داخل
نظام به بیرون هدایت خواهند کرد . دل مردم
و امثال شما فقط به مقام رهبری خوشنود است و تا جان در بدن داریم فدایه رهبری و
نظام خواهیم کرد
سید
Iran, Islamic Republic of
سازمان مردم نهاد شفافیت رو درشو تخته کن چون همه میدونن تاجگردون چطوری اومد مجلس و چرا!!!!چون شورای نگهبان تاجگزدون رو تائید کرده نمیتونه اشتباهش رو قبول کنه شنا هم آقای توکلی زورت نرسید خوشحال تر از همه زنکنه و اطرافیان زنگنه است
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
مجلس محترم به داد ملت برسید!! گرانی ،تورم ،مسکن ، بی برنامه گی دولت ، بخدا نابود شدیم !
بهروز غداری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه به اندازه سرسوزنی مشکل داشت تایید نمیشد چرا پیشرفت شهر لرنشین را دوست ندارند تاجگردون خانواده شهیداست وما مدیون خون شهداییم من خودم سواستفاده از بیت المال را دوست ندارم ولی توکلی چون ترک است گگیر داده به تاجگردون مگه توکلی نمیدونه که لر اصیلترین وشناسنامه ایران زنین است
ذوالفقار آریان پور
Iran, Islamic Republic of
من هرچه نظر دادم حتی یک مورد به اشتراک گذاشته نشد،شاید بجای کبنا ،گمان باشید
محض رضای خدا این یکی را انتشار بدهید
جناب توکلی،
شرم وحیا هم حد وحدودی داره دیگه بس کن تاجگردون هم خدایی داره، شما که دم از قانون میزنید شورای نگهبان، و همه نهادها و ارگانها تاجگردون را تائید کردند و مردم هم با اکثریت مطلق آرا وی را برای چند مین بار بعنوان نماینده و امین خود پذیرفتند،شما کاسه داغتر از آش نباشید، شما بهتر از مردم گچساران وباشت وی را می شناسید،آقای نجابت وزاکانی که مخالف شدید تاجگردون هستند با چند درصد آرا به مجلس راه یافتند، برای آنها شرم آور نیست که با نماینده مخالفت می کنند که با اکثریت مطلق آرا مردم قبول شده ،آقای زاکانی با درصد آرایی که مجلس آمده رفوزه نیست،این آقایان اگر شهامت دارند پس به کسانی مانند سردار قالیباف بفرمایند بالای چشمت ابروست، اگر قراره مست گیرند درشهر هرآنچه هست گیرند، دیگه؟ بس کنید ،
Iran, Islamic Republic of
اینم از مجلس به اصطلاح انقلابی البته مجلس .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد بهترین چیز ممکن است که مردم بخاطر تعصب کور مخالف آن هستند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد بهترین چیز ممکن است که مردم بخاطر تعصب کور مخالف آن هستند.
بازنشسته کشوری .جنوبی ،زاگرسی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم دیگه بس است،،هم خودتان راخراب کردین چون خودرا بالاترازشورای نگهبان و هیئت تحقیق موردوثوق مجلس حساب میکنید واین خودیک بدعت است ..وهم اینکه تلاش میکنید با انواع گفته وشعارو سفسطه بازی صحن مجلس را باخود یکی کنیدکه شورای نگهبان وهئئت تحقیق را قبول نداریم و هشداری هست به جایگاه شورای نگهبان ...بنظرم زیادی دارید تا ناکجا آباد میروید بگذارید به امورات مردمی که به آنها قول دادین برسین نه اهداف شخصی واغراض شخصی ..
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی مردم آن شهر انتخاب کردند تو چه کاره هستی اگر راست می گویی گرانی سرسام آور دارد مردم بیزار می کند فقر سرسفره مردم بیداد می کند
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی دست های التماس شما یکبار به سوی کمیسیون تحقیق دراز شده است بی نتیجه ماند و دست دیگری که به سمت آقای جنتی دراز کردید اگر شما مدرک و سند داشتید نیازی به التماس این و آن نبود
نامه و واکنش های شما چیزی جز تخریب شخصیت و باد تند انتقاد مخاطبان ندارد
خواهشا برای حفظ شخصیت خودتان دست از التماس ها و نامه ها بردارد
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی به وعده الهی خوب توجه کن
چه بسا گروه اندکی بر گروه کثیری غلبه می کند
آقای توکلی و میرسلیم و زاکانی یه عده بسیج شده اید که اعتبار نامه تاجگردون را رد کنید
جواب که آقای تاجگردون برای شما فرستاد کافی بود
یک ریال مال حرام در زندگیم پیدا کردید
گردنم را بزنید
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی امثال شما مدعی انقلابی بودن را دارید انقلاب بودن به لباس نیست انقلابی بودن به افکار و اخلاق و عمل است بیایید انقلاب بودن واقعی را از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران آرامش و ثبات و اقتدار را به ارمغان آورد و به دنبال نام و نشان نبود این شخصیت نماد انقلابی و اسطوره اخلاق و عمل هستند نه کسانی با عقده های سیاسی و اعمال شخصی سعی در برهم زدن آرامش و امنیت مردم هستند افراد انقلابی کسانی هستند امنیت و اقتدار و ثبات کشور از جان برایشان مهم تر است
اینها انقلابی افراد انقلابی هستند نه کسانی سعی در برهم زدن آرامش افراد هستند
رای مجلس هرچه باشد ما تابع آن و قانون هستیم . پس خواهشا به خاطر شخصیت خودتان هم که شده است دست از نامه و دست التماس به این و آن بردارد نتیجه ی جز تخریب شخصیت و باد انتقاد مخاطبان برشما ندارد
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی جمله ی آقای تاجگردون جواب نامه ها شما را کفایت می کند
یک ریال مال حرام در زندگیم پیدا کردید گردنم را بزنید
من را قانون نترسانید
محمد
Luxembourg
شاید این همه پافشاری نسبت به رد اعتبار نامه اقای تاجگردون ناشی از باج خواهی معترضین در ادوار گذشته است که اقای تاجگردون به واسطه اینکه رئیس کمسیون برنامه بودجه بوده به اقایون باج نداده و حالا میخواند از این طریق انتقام گیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
سید حسام
Iran, Islamic Republic of
توی صحبتهای آقای توکلی یک نکته ظریف هست که مورد توجه قرار نکرفت و اون عدم برکزاری جلسه از توسط شورای نگهبان برای بررسی اسناد تخلف جناب تاجگردون هستش
حال این سوال پیش میاد مکر نه اینکه شورای نگهبان باید حافظ اصول و مبانی اخلاقی نظام در سر همین بزنگاها باشد و نه اینکه این ۱۲ عضو محترم رو برای همین کارها انتخاب کردن پس چرا تشکیل جلسه برای بررسی ندادن؟
این شبه به وجود میاد که تصمیمات هم تحت نفوذ جریان فکری خاصی قرار دارد!!!
البته شورای نگهبان قبلا هم نقص و عدم کارایی درستش رو در انتخابات رییس جمهوری نشان داده بود آنجا که روحانی رو با اون همه تخلف گسترده تایید صلاحیت میکنه ولی احمدی نژاد مهر عدم تایید صلاحیت میشه و سوال پیش میاد چطور چنین فردی که عضو شورای انقلاب فرهنگی و همچنین عضو مجمع معظم تشخیص نظام میتونه باشه !!!ولی برای ریاست جمهوری تاییدش نمیکنن!!!!

فقط این وسط یه حرف باقی میمونه اونم ((بیچاره مردم ساده لوح ))که بین این همه گیر افتادن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این مجلس هم ابتدای کار معلوم شدکه منفعل وسیاست زده است فکر کنم طیف آقای تاجگردون گردونه رامی چرخونند اقای توکلی خیلی زورنزن برادر
علی
Iran, Islamic Republic of
من بشخصه از منتقدین اقای تاجگردون هستم ولی میخام به اقای توکلی عزیز محترمانه عرض کنم که شما که دیده بان شفافیت وعدالت هستید ،تاحالا کجاها رو دید میزدی که بغیر ازاینیکی چیزی ندیدین ازاین همه عدم شفافیت وبحران بیعدالتی درکشور ،مگر غیرازاینه که دیده هاتون رو روی همه دردهای کشور بستید ولی من ازدور میبینم وبرای شما میگم ،تمامی پست های درسطح مدیریت کلان تامیانه وفرصتهای اقتصادی دردستان پرتوان طیفی خاص ازهردو جناح سیاسی هست که عمدتا سببی یا نصبی باهم فامیلند وهوای یکدیگر رادارند واین امر باعثشده تا چشم روی اختلاص ها ورانت خاریهای یکدیگر ببندند ،اقای توکلی سیستم ما در کاملا بیمار وپوسیده است وفقط معجزه پشتیبانی امام زمان (ع)انرا حفظ فرموده اند وبه پیش میبرند ولی خودتان بهتر میدانید که سفرهای مردم روز بروز خالیتر از گذشته میشوند ،لطفا چشمایتان رو بشویید ،جوری دیگر ببینید ،این سیستم رادگرگون کنید .اقای /وامثال ایشان بسیارند ودستپرورده همین سیستمند ،تحصیلات ،سابقه فامیلی ،جبهه،شروع کار تا به امروز پابهپای همه ،اگر خوب اگر بد ایینه تمام نمای خودتان است،ایینه اگر نقش توبنمود راست اینه مشکن که شکستن خطاست ،خود شکن ازنو که شکستن صفاست،به گمانم این اتفاق وجنجالها زمانی برای تفکری عمیق بر ما کیستیم ، ازکجا امدیم ، چه میکنیم ، به کجا قراراست برویم ،و....امدنمان ازبهر چیست ،برای کیست ، فقط من یا ماااااااا . کاشکی ما میشدیم ، کاشکی ما مثل دریا میشدیم .جوانان مستعد وبیپشتوانه رافراموش نکنیم ،انها رمز پیروزی وبهروزییند .به امید سرافرازی بیش ازپیش برای فرداهای بهتر (اگر بخواهیم )وگرنه (اولیک اصحاب ..........وهم.......خالد
ع7
Iran, Islamic Republic of
کر خوب همیشه دشمن داره.آدم ب/ که دشمن نداره توکلی وزاکانی از روی حسادت چشم ندارند یک لر را ببینید بهرحال چشم حسودان وبدخواهان تاجگردون کور بشود.تاجگردون برای چندمین بار تایید شده واین افراد باید بیشتر بسوزن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
دوستان بهتره درقضیه تاجگردون تعصبات قومی کنار گذاشته بشه و اسنادی که وجود داره بیشتر بررسی بشه و هرکی خودش رو قاضی کنه ببینه اگر اسناد صحیح باشن آیا تاجگردون لیاقت وشایستگی حضور درمجلس ویا دولت وحکومت رو داره یانه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
دوستان بهتره درقضیه تاجگردون تعصبات قومی کنار گذاشته بشه و اسنادی که وجود داره بیشتر بررسی بشه و هرکی خودش رو قاضی کنه ببینه اگر اسناد صحیح باشن آیا تاجگردون لیاقت وشایستگی حضور درمجلس ویا دولت وحکومت رو داره یانه
Iran, Islamic Republic of
ی مرد وجود داره اونم توکلی ک روشوه نمیگیره شفاف سازی میکنه همه اسناد بر علیه این اقا شفاف بعداز این همه اگ مجلس بهش بدن دگ نباید بره بابا تو سرمایه دنیا مال خودت برو شرکتهاتو ساماندهی کن
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون این نمایندگی با این همه ابروریزی هم برای شما نمایندگی نمیشه ولش کن بیا تا باهم بریم دور زمین هات کشاورزی راه بندازیم
لر
United States
جناب توکلی یه زره برو گفتار درمانی و حرف زدنتو درست کن
Iran, Islamic Republic of
همه می‌گویند زدوبندهای خودی رامیپذیرند بقیه راهم تهمت میزنندچندموردازکارهای تاجگردون راعلنی بگویند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم،برای شلوغ کنهای بی مدرک
کاووس
Iran, Islamic Republic of
جناب توکلی خدا از سر تو هم نمیگذره چون خودت اعتراف کردی بدون آزمون در مقطع دکتری بورسیه دانشگاه خارج از کشور در انگلیس شدی. سوال من این است مدرک دکتری تو که بدون ازمون بورسیه شدی با مدرک دکتری تاجگردون چه فرقی داره. هر دو شما بالاخره خلاف کردید. هر کدام به نوعی. پس شما جناب توکلی نمیتونی آدم درستی باشی. هر کس که از جایگاه و مقام و مسولیت خود سو استفاده کنه در هر موردی چه تحصیلی چه موارد دیگر نمیتونه دلسوز مردم باشه. نتیجه ان که همه سر و ته یک کرباس هستید.
هومن
Iran, Islamic Republic of
معلوم کیا رای مثبت دادند دستاشون تویک کاسه است خدا ازشون نگذره
باوی
Iran, Islamic Republic of
اونایی که دارن منفی میدن از کجا میسوزن!!!
Iran, Islamic Republic of
از انجایی تو وامثالم بردند وخوردند وحالا هم باید جواب پس دهند والبته اول ماجرا است ...
انصاف پور
Iran, Islamic Republic of
توکلی خودش در مورد زمینهای شمال تهران میادن فرهنگ تصرف کرده پاسخ بده ؟ از کجا آورده مدرک تحصیلی اش را چگونه گرفته ؟ و....
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی و زاکانی اگر مستندات و مدرک شما معتبر بود در کمیسیون تحقیق چاره ساز بود
شما که مدعی هستید مدرک و مستند علیه تاجگردون دا زیر چرا الان دست التماس برای تشویش افکار عمومی به سمت فضای مجازی دراز کردید
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نه از تاجگردون پست گرفتم ولی مخالفت در گرفتن پست را داشتم ولی این توکلی و زاکانی را از را نشان آدم های با صداقتی نمی بینم که حامیان آنها بشویم و خود آقای توکلی چگونه این همه مناصب را در کشور گرفته اند، آیا مسیر تحصیلی ، شغلی را همانند همه شهروندان ایرانی با رعایت عدالت طی نموده اند،
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای توکلی،از درآمد نفت و گاز استان های جنوبی کشور استانهای شمالی و تهران و...آباد شده حالا یه نماینده پیدا شده که حق و حقوق استان و شهر محروم مثل گچساران رو به صورت قانونی میگیره و خدماتی برای این شهرستان انجام داده به امثال شماها برخورده و سنگ لای چرخش میندازید ، بدانید و بفهمید که همه مردم گچساران و باشت طرفدار جناب آقای تاجگردون بودند و هستند و برادر وفرزند خود را تنها نمی گذارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1