کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بزرگداشت شهدای ۷ تیر در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد

2 تير 1399 ساعت 1:42

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همه مناطق استان خبر داد.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همه مناطق استان خبر داد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: ۶ تا ۱۲ تیر ماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است و فلسفه این نام‌گذاری این بوده که چند سالی است بنا به فرمایش رهبری حوادث و جنایت‌هایی توسط آمریکا در این بازده زمانی طی سال‌های مختلف رخ داده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری در ۶ تیر، بمب گذاری در دفتر جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، بمباران شیمیایی ۷ تیر که منجر به شهادت ۱۱۰ نفر و زخمی شدن ۵۰ نفر شد، شهادت رئیس زندان آوین، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی  و ۱۲ تیر ۶۷ شلیک موشک به هواپیمایی ایران و شهادت همه سرنشینان این هواپیمای مسافربری از حوادث و جنایت‌های آمریکا از ۶ تا ۱۲ تیر است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ۱۷ هزار شهید قربانی خشونت و ترور است، گفت:  آمریکای ناقض حقوق بشر خود را مدافع دموکراسی می‌داند.
این مسوول بیان کرد: همین روزها در آمریکا می بینم که چه خبر است حقوق سیاه پوستان روزانه نقص می‌شود و حتی آمار مبتلایان به کرونا در جمعیت سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان است که این نشان دهنده نقض حقوق بشر از سوی این دولت است.
خاضع عنوان کرد: حمایت آمریکا از رژیم سعودی، رژیم صهیونیستی، حمایت از تروریست‌های سوریه، لیبی و افغانستان و ایجاد و  تاسیس داعش و القاعده همه از جنایت‌های استبکار جهانی است.
وی با بیان اینکه نژادپرستی در آمریکا موج می زند و ۲۶ روز است که آمریکا در آتش خشم تبعیض می‌سوزد، افزود: حتی در اروپا شاهد تجمعات اعتراضی مردم هستیم که نشان دهنده این است که آمریکا و اروپا از این شرایط خسته شده‌اند و امیدواریم در آینده شاهد فروپاشی امپریالیسم آمریکایی باشیم.
وی بیان کرد: در دین اسلام کسی بر کسی برتر نیست و  حقوق بشر در سایه احکام نورانی اسلام قابل تحقق است لذا باید از این فرصت استفاده کنیم و به ماهیت ضد حقوق بشری و جنایتکارانه امریکا بپرداریم و افشا کنیم.
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته میزگرد تحلیلی پیرامون جنایت‌های آمریکا در صدا و سیمای استان شکل گیرد، افزود: شعار این هفته آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی؛ منفورترین دولت ناقص حقوق بشر است.
خاضع ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر در همه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، این مراسم ۶ تیر پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 422358

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422358/بزرگداشت-شهدای-۷-تیر-همه-مناطق-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1