کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

توزیع بیش از 3 هزار عینک طبی برای بیماران نیازمند مارگون

1 تير 1399 ساعت 17:28

رئیس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار عینک طبی رایگان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین بیماران نیازمند شهرستان مارگون خبر داد.


امروز 1 تیرماه؛ مسلم شریفی در گفت و گو با کبنا، ضمن تقدیر از بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: هم اکنون ۷۵۲ عینک طبی از سوی این موسسه خیریه به دست ما رسیده است که توسط کارشناسان این مرکز بر مبنای روستای محل زندگی بیماران تفکیک شده و آماده توزیع بین بیماران منطقه مارگون می باشد.
به گزارش کبنا؛ شریفی ابراز کرد: در گذشته نیز ۲ هزار و ۲۰۰ عینک با پیگیری اداره خیرین دانشگاه و توسط تیم نورآوران سلامت تهیه و تحویل بیماران نیازمند منطقه مارگون گردیده است.
وی یادآور شد: ارزش هر عینک طبی به طور میانگین ۵۰۰ هزار تومان است که در مجموع یک میلیارد و پانصد هزار تومان از سوی نورآوران سلامت برای ساخت این عینک‌ها هزینه شده است.
شریفی در پایان ابراز کرد: از همه کسانی که در جذب کاروان پزشکی خیرین نورآوران سلامت و فراهم کردن امکانات پشتیبانی از آنها تلاش نمودند و نیز از کادر خدماتی، اداری و پزشکی تیم نورآوران سلامت تقدیر و تشکر را داریم.
 


کد مطلب: 422346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422346/توزیع-بیش-3-هزار-عینک-طبی-بیماران-نیازمند-مارگون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1