کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

تکرار تاریخ سیلی بهرامی‌های زمان به گوش مدرس کهگیلویه و بویراحمد

26 خرداد 1399 ساعت 23:57

جرم تاجگردون رساندن آب به خان احمد و امام زاده جعفر و قسط علی هذا است! چطور نفت امام زاده جعفر وخان احمد عسل است ؤتامین آب آشامیدن جرم مگر امام زاده جعفر جزو خاک افغانستان است.


یادمان می‌آید اسکناس‌های چاپ شده دهه دوم انقلاب، تصویری از سید حسن مدرس بود، شخصیتی که جسارت و شجاعت بارزترین خصیصه او بود ایشان پنج دوره به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شورایی ملی شد که علیرغم مخالفت رژیم طاغوت به واسطه پشتیبانی مردم و شجاعت فردی و ایمان قوی اینقدر در مجلس ماند تا هر روز به بهانه‌های مختلف وی را اذیت می‌کردند و در آخر ایشان را تبعید و شهید کردند، اما نکته بارزی که در تاریخ ماند و امروزه بنابر (اصل مشابهت) فوراً در ذهن مدرس دوستان تداعی می‌شود «ماجرای سیلی بود که نماینده‌ای به اسم بهرامی به تحریک تدین به گوش مرحوم مدرس نواخته شد»، جرم شهید مدرس دفاع از مردم و مقابله با خودمحوری در مجلس بود.
گذشت و تاریخ تکرار شد امروز بهرامی‌ها و تدین‌ها در سر و شکل تازه مأمور شدند تا سیلی به گوش تاجگردون بزنند، تاجگردونی که مشق انقلابیگری و دینداری را از بچگی در کنار برادر شهیدش فرا گرفت و زمان جنگ سینه‌اش را سپر گلوله‌های دشمنان این مرزوبوم کرد و در این راه دین خود را ادا کرد، وی بعد از جنگ با تکیه به استعداد و توانایی‌های خود باز در سنگر مقاومت و بازسازی مملکت سالها توان وتجربه خود را در سازمان برنامه و بودجه به عنوان نیروی محرک اقتصاد این مرز و بوم بکار برد. اکنون چند دوره ایست که در کسوت نمایندگی مجلس اقبال بخشی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را متوجه خود کرد و وکیل آنها در مجلس شورای اسلامی شد تا زادگاه خود را که از سرچشمه‌های تأمین بودجه این مملکت است از فقر و بدبختی و فلاکت نجات دهد ولی حالا به جرم فقر زدایی باید به دست کسانی محاکمه شود که جز راه انداختن شوهای تفرقه‌انگیز سیاسی هیچ گونه کارنامه درخشانی در کشور ندارند، کسانی که امروز مخالف شدید حضور تاجگردون هستند می‌خواهند با انگ جابجایی بودجه بخشها و شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استانها مردم را نسبت به ایشان بدبین کنند و از چنین حربه‌های نادرست علیه ایشان استفاده کنند، ولی این را بدانید مردم هوشیار هستند و از فرزند زحمتکش و جسور زاگرس حمایت می‌کنند. مگر تاجگردون چه کرد جز اینکه بعد از سالها توانست بخش ناچیزی از حق استان کهگیلویه و بویراحمد محروم و به ناحق مظلوم کهگیلویه را از دست لواسان نشینان پس گیرد
جرم تاجگردون رساندن آب به خان احمد و امام زاده جعفر و قسط علی هذا است! چطور نفت امام زاده جعفر و خان احمد عسل است و تأمین آب آشامیدن جرم مگر امام زاده جعفر جزو خاک افغانستان است.
در آخر می‌گویم تاجگردون آنقدر در دل مردم ریشه دوانده که احتیاجی به مجلس تک قطبی ندارد و اگر می‌ماند و از اعتبار نامه خود دفاع می‌کند بنا به مسولیتی است که قانون اساسی ومردم روی دوشش نهادند ولی تاریخ می‌گذرد و مدرس‌ها و تاجگردون‌ها همیشه محبوب می‌مانند و بهرامی‌ها وچاپلوسان مایه تنفر نسل‌های حال و بعد خواهند شد.
-----------------------------------------
 روح الله راوی مقدم

 


کد مطلب: 422137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422137/تکرار-تاریخ-سیلی-بهرامی-های-زمان-گوش-مدرس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1