کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

مردی در قامت خدمت‌رسانی

21 خرداد 1399 ساعت 20:01

هاشمی پور قبل از نماینده بودن نیز دغدغه محرومیت شهرستان کهگیلویه را داشت و کمتر کسی به او مراجعه نموده و ناامید برگشته باشد.


در ادوار گذشته افراد زیادی در قامت نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ ظاهرشده و تلاش نمودند در برگ‌برگ تاریخ کهگیلویه نامی از خویش به یادگار بگذارند و مردم به‌محض شنیدن نامشان خدمات او را تصویر کرده و سپاسگزار زحمات او باشند. 
طرح‌های زیادی در قالب جلسات به تصویب رسید و به مردم نوید می‌دادند به‌زودی اجرایی خواهند شد اما با مرور زمان هرگز به مرحله اجرا نرسیدند و خیلی زود فراموش شدند. 
یکی از عمده دلایل عدم اجرای طرح‌ها  ناتوانی در قدرت چانه‌زنی نماینده و تأثیرگذاری وی بر وزرا و مدیران بالادستی بوده است که آن طرح‌ها در محاق پوشه‌های اداری مانده و خاک می‌خورد. 
قصد ندارم هیچ‌کدام از نمایندگان ادوار را مورد نکوهش قرار دهم بلکه هدف میزان تأثیرگذاری نماینده دور دهم بر ادارات و نهادها و سازمان‌ها کشور و استفاده بهینه از بخش بزرگی سرمایه‌گذاران خیر بوده و به نحو احسن از این نعمت بهره‌جویی گردید و پروژه‌های مهمی در استان و بخصوص در شهرستان کهگیلویه بزرگ‌راه اندازی گردید که سهم عمده‌اش از قابلیت‌های خیرین کشوری بوده است چه بسیار عروس و دامادی که نمی‌توانستند جهیزیه ازدواج را مهیا نمایند و خیلی‌ها به همین دلیل از خیر ازدواج کردن می‌گذشتند اما باوجود مردی از جنس مردم و دلسوز بنام عدل هاشمی پور این ظرفیت بکار گرفته شد و توانست عمده وسایل موردنیاز جوانان را تهیه و در اختیار آنان قرار داد. 
هاشمی پور هر چه توانست در طبق اخلاص گذاشت و اگر کمی منصفانه قضاوت کنیم تائید خواهیم کرد کمتر نماینده‌ای‌ توانسته از همه ظرفیت‌های موجود استفاده و از همین طریق خدمت بی‌منت به مردم محروم استان بخصوص کهگیلویه ارائه نماید. 
هاشمی پور قبل از نماینده بودن نیز دغدغه محرومیت شهرستان کهگیلویه را داشت و کمتر کسی به او مراجعه نموده و ناامید برگشته باشد. 
هاشمی پور می‌توانست بهتر از این موفق باشد اگر در انتخاب اطرافیان کمتر تأثیرگذار و شناخته‌شده دقت بیشتری می‌کرد باشد که گذشته تجربه برنامه‌ریزی مدون برای آینده بهتری شود و مهره‌های بی‌ارزش از پیرامون ایشان پراکنده گردند و دقت در تصمیم‌گیری چراغ راه آینده شود.

==============
سید قربانعلی موسوی


کد مطلب: 421931

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421931/مردی-قامت-خدمت-رسانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1