تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۱۹۳۱
یادداشت|

مردی در قامت خدمت‌رسانی

۳
۰
مردی در قامت خدمت‌رسانی
کبنا ؛در ادوار گذشته افراد زیادی در قامت نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ ظاهرشده و تلاش نمودند در برگ‌برگ تاریخ کهگیلویه نامی از خویش به یادگار بگذارند و مردم به‌محض شنیدن نامشان خدمات او را تصویر کرده و سپاسگزار زحمات او باشند. 
طرح‌های زیادی در قالب جلسات به تصویب رسید و به مردم نوید می‌دادند به‌زودی اجرایی خواهند شد اما با مرور زمان هرگز به مرحله اجرا نرسیدند و خیلی زود فراموش شدند. 
یکی از عمده دلایل عدم اجرای طرح‌ها  ناتوانی در قدرت چانه‌زنی نماینده و تأثیرگذاری وی بر وزرا و مدیران بالادستی بوده است که آن طرح‌ها در محاق پوشه‌های اداری مانده و خاک می‌خورد. 
قصد ندارم هیچ‌کدام از نمایندگان ادوار را مورد نکوهش قرار دهم بلکه هدف میزان تأثیرگذاری نماینده دور دهم بر ادارات و نهادها و سازمان‌ها کشور و استفاده بهینه از بخش بزرگی سرمایه‌گذاران خیر بوده و به نحو احسن از این نعمت بهره‌جویی گردید و پروژه‌های مهمی در استان و بخصوص در شهرستان کهگیلویه بزرگ‌راه اندازی گردید که سهم عمده‌اش از قابلیت‌های خیرین کشوری بوده است چه بسیار عروس و دامادی که نمی‌توانستند جهیزیه ازدواج را مهیا نمایند و خیلی‌ها به همین دلیل از خیر ازدواج کردن می‌گذشتند اما باوجود مردی از جنس مردم و دلسوز بنام عدل هاشمی پور این ظرفیت بکار گرفته شد و توانست عمده وسایل موردنیاز جوانان را تهیه و در اختیار آنان قرار داد. 
هاشمی پور هر چه توانست در طبق اخلاص گذاشت و اگر کمی منصفانه قضاوت کنیم تائید خواهیم کرد کمتر نماینده‌ای‌ توانسته از همه ظرفیت‌های موجود استفاده و از همین طریق خدمت بی‌منت به مردم محروم استان بخصوص کهگیلویه ارائه نماید. 
هاشمی پور قبل از نماینده بودن نیز دغدغه محرومیت شهرستان کهگیلویه را داشت و کمتر کسی به او مراجعه نموده و ناامید برگشته باشد. 
هاشمی پور می‌توانست بهتر از این موفق باشد اگر در انتخاب اطرافیان کمتر تأثیرگذار و شناخته‌شده دقت بیشتری می‌کرد باشد که گذشته تجربه برنامه‌ریزی مدون برای آینده بهتری شود و مهره‌های بی‌ارزش از پیرامون ایشان پراکنده گردند و دقت در تصمیم‌گیری چراغ راه آینده شود.

==============
سید قربانعلی موسوی
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
قربونعلی جان شما هم
رضا
Iran, Islamic Republic of
اطلاع کامل دارم ضعیف ترین نماینده در چانه زنی ‌گرفتن اعتبارات در طول تاریخ کهگیلویه آقای هاشمی بوده تعجب می کنم با این نوشته ها
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
آب سد کوثر به بهمئی کو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1