کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان:

کشف ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش در کهگیلویه و بویراحمد

20 خرداد 1399 ساعت 0:50

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند خبر داد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند خبر داد.
به گزارش کبنا، مهدی انصاری در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور پس از هماهنگی با مرجع قضایی تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند به محل اعزام شدند.
 وی تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلیویه و بویراحد اظهار کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها، خودروها نیز متوقف شدند.
انصاری با اشاره به اینکه در بررسی های مأموران مشخص شد خودروی پژو پارس اسکورت کننده مواد مخدر می باشد تأکید کرد: مأموران در بازرسی از خودروی سمند ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در آن جا سازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 وی ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
به گزارش کبنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز بوده و انتظار می رود شهروندان زمان همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و با اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 421840

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421840/کشف-۵۰-کیلو-تریاک-۲۹-حشیش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1