کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ سیدقدرت حسینی به ایمان محمدپور فتح؛

سیدقدرت حسینی سکوت را شکست / افشاگری حسینی در مورد تاجگردون

17 خرداد 1399 ساعت 20:51

۶ مورد دیگر تخلف که فعلا طرح آنها به مصلحت نیست، وجود دارد که توسط عده ای از نماینده گان متعرض به اعتبار نامه ایشان مطرح خواهد شد.


سید قدرت اله حسینی در پاسخ به ایمان محمدپور فتح کلیک کنید در رابطه با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نوشت:
بسمه تعالی
جناب آقای ایمان‌محمد پور فتح با سلام و تحیات
احتراما مرقومه شما را در یکی از سایت‌های محلی مطالعه نمودم، به صورت مجمل برای آگاهی شما و مردم شریف گچساران و باشت به آن پاسخ میدهم تا مردم و شما تحت تاثیر ادعاهای بی اساس قرار نگیرید.
۱- ادعای اعتراض به اعتبار نامه ی آقای تاجگردون توسط تعدادی از نماینده گان انقلابی ، دلسوز و ارزشی ، فرای نکته ای است که شما به ان اشاره داشته اید.
۲- ماجرای آقای تاجگردون و مسائل مالی و رانت های ایشان ، ابتدا بر می گردد به مفقود شدن به اصطلاح آقای پژمان نگین تاجی همکار و فامیل سببی آقای نماینده در سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای مدیریت آقای تاجگردون بر آن‌ سازمان، و رشوه هایی که طبق بازجویی های آقای پژمان نگین تاجی از دهها پیمانکار دریافت نموده است و حداقل ۷۵ درصد آن رشوه ها در آن سالها به آقای تاجگردون پرداخت شده است.
۳- خود آقای تاجگردون و بعضی از طرفداران‌ انشاء نویسشان به جای جوسازی های عوام فریبانه و متوسل شدن به شخصیت های مختلف و ایجاد تهدید برای رهایی از منجلابی که خود بانی آن است، به واقعیت های موجود تن دهد و بی جهت آب در هاون نکوبد که به نفع دنیا و آخرت اوست.
۴- در مورد مدرک تحصیلی دکترای خود که در چه رشته ای، در چه زمانی و از کدام دانشگاه آنرا دریافت نموده است ، به صورت شفاف توضیح دهد.
۵- در مورد پروژه های ۲۶ گانه ای که به شرکت مهندسین مشاور پل میر متعلق به فرزندش امیررضا تاجگردون به آدرس شرکت – تهران آرژانین خیابان الوند کوچه ۳۷ شرقی پلاک ۲ طبقه اول ( دفتر آقای تاجگردون ) واگذار نموده است به صورت شفاف مردم را آگاه کند.
۶- در مورد سهام مردم در پتروشیمی گچساران و اینکه این پتروشیمی بعد از حدود ۱۵ سال به چه دلایلی مقروض و به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است توضیح دهند.
۷- به چه دلیل سینمای گچساران به آقای کمالی سروستانی ، پدر خانم احسان امینی ( خواهر زاده نماینده ) به قیمت ناچیزی ( یک‌ سی ام قیمت اصلی) واگذار گردید و به اصرار و در خواست و فشار ایشان این پروزه که دو طبقه تجاری دارد.‌ از پرداخت عوارض معاف شده است.
۸- ردپا و نقش خود را در پرونده بانک سرمایه و ارتباط با آقای حیدرآبادی پور( فراری از کشور) و بحث فروش قیر پاسارگاد و موضوع مخازن نفت منطقه گوره در دیلم و همچنین موضوع شرکت سرمایه گذاری پترو امید آسیا و گل گلهر کرمان را به صورت واضح و شفاف توضیح دهند.
‌۹- علاوه بر آینها ۶ مورد دیگر تخلف که فعلا طرح آنها به مصلحت نیست، وجود دارد که توسط عده ای از نماینده گان متعرض به اعتبار نامه ایشان مطرح خواهد شد.
سید قدرت الله حسینی بحرینی


کد مطلب: 421744

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421744/سیدقدرت-حسینی-سکوت-شکست-افشاگری-مورد-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1