تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۲۱۱۹۳

راه‌اندازی لیگ برتر تکواندوی بانوان

۰
راه‌اندازی لیگ برتر تکواندوی بانوان
کبنا ؛سازمان لیگ تکواندو در نظر دارد با توجه به استقبالی که هر ساله از سوی تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ بانوان صورت می‌گیرد، در فصل جدید این لیگ را به برتر و دسته یک تقسیم نماید.
به گزارش کبنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، لیگ تکواندو بانوان هر ساله با استقبال خوبی از سوی تیم‌ها همراه است و تکواندوکارانی از سراسر کشور و با هر توان فنی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
برهمین اساس سازمان لیگ تکواندو در نظر دارد، در فصل جدید، رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان را به منظور ایجاد انگیزه بیش‌تر برای تیم‌هایی که از توان فنی کم‌تری برخوردار هستند و هم‌چنین افزایش سطح کیفی رقابت‌ها و ایجاد فرصت برابر برای تمامی تیم‌ها این مسابقات را در دو سطح لیگ برتر با عنوان "جام ایراندخت" و لیگ دسته یک نیز با عنوان "جام کوثر" برگزار کند.
در فصل جاری لیگ بانوان، پانزدهمین دوره رقابت‌ها در دو مرحله پیگیری شد که در مرحله نخست ۱۵ تیم حضور داشتند و در نهایت ۱۰ تیم موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند که حالا برای کسب عنوان اول تا سومی تلاش می‌کنند. جام کوثر قرار بود اسفندماه سکونشینان خود را بشناسد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا ناتمام مانده است و پیش از آغاز فصل جدید پرونده این رقابت‌ها بسته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1