تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۲۱۱۷۳
کبنا خبر می دهد؛

پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

۰
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
کبنا ؛نادر منتظریان طی پیامی سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
"خرمشهر را خدا آزاد کرد" امام خمینی (ره)
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان شجاع و قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت های ملت قهرمان ایران است.
سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از «مقاومت، ایثار و پیروزی» ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.
سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثارگری شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد."
 این روز بزرگ، روز فتح ارزش هاست؛ ارزش هایی که برای تثبیت آن جان‌های گرانبهایی نثار شد و ایران و ایرانی، غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر متجاوزان خاموش نایستاده و نخواهد ایستاد.
این رخداد افتخارآفرین، متعلق به همه نسل هاست و یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد و نام خرمشهر "شهر خون و قیام" تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، سرافراز و جاوید بماند.
بی تردید آزادی خرمشهر قهرمان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان های خودباور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصاً خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را در مسیر پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
نادر منتظریان
۲/خردادماه/
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1