کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت الاسلام حکمتی نیک؛

روز قدس فراموش نشدنی است/ مردم در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنند

2 خرداد 1399 ساعت 0:59

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود قشرهای مختلف مردم در بستر فضای مجازی و همینطور در بستر فضای حقیقی البته با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند تا بار دیگر شاهد نفرت عمومی و همه جانبه از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی باشیم .


حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک افزود: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران بنا به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت علنی با تاسیس یک رژیم جعلی و ساختگی  به نام اسرائیل در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است .
وی اظهار کرد: از آن زمان تاکنون و در آینده همه نیروهای انقلابی، جبهه مقاومت، جنبش های آزادی خواه در سراسر جهان  وظیفه دارند در روز قدس  نفرت و انزجار عمومی خود را از جنایت سبوعانه و وحشیانه رژیم تصنعی،  نامشروع ، ساختگی، جعلی و غیر قانونی اسرائیل اعلام بدارند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
حکمتی نیک با بیان اینکه روز قدس فراموش نشدنی است، گفت: انتظار می رود امسال هم با توجه به وضعیت کرونایی حاکم برجامعه همه دوستدران نظام اسلامی و دوستان مردم مظلوم فلسطین و همه کسانی که  دغدغه  حاکمیت دین را دارند و دل در گرو آزاد سازی قدس شریف دارند در بستر فضای مجازی و همینطور در بستر فضای حقیقی البته با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند تا بار دیگر شاهد نفرت عمومی و همه جانبه از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی باشیم .
وی از قشرهای مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با حضور در فضای مجازی به پویش های مردمی علیه جنایات اسرائیل بپیوندند و در مراسم های روز قدس که به صورت حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می شود شرکت کنند.
گفتنی است، روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهد گفت که این برنامه به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می شود.

 


کد مطلب: 421139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421139/روز-قدس-فراموش-نشدنی-مردم-فضای-مجازی-انزجار-خود-رژیم-اشغالگر-صهیونیستی-اعلام-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1