کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز پنجشنبه 1 خرداد ماه 99:

معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد / قدردانی دلشاد از روشنفکر: ندای وحدت را به ندای خدمت تبدیل می‌کنیم

1 خرداد 1399 ساعت 11:32

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با قدردانی از نمایندگان مردم استان در مجلس و منتخبین کنونی و با بیان اینکه منتخب بویراحمد و دنا خود از فرهنگیان با سابقه است؛ خاطرنشان کرد: ندای وحدت را به ندای خدمت مبدل می‌کنیم.


نشست تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد امروز ( پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) در سالن آموزش و پرورش شهر یاسوج برگزار شد.
کورش دلشاد مدیر جدید آموزش و پرورش مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان بندهایی از بیانیه گام دوم انقلاب به دستاوردهای ۴ دهه انقلاب در همه زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: توصیه به جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی از فرمایشات رهبری در این بیانیه بوده که بدون جهاد علمی جهاد بزرگ محقق نمی‌شود.
وی گفت: رهبری در بحث دانش و پژوهش آن را آشکارترین وسیله قدرت هر ملت می‌داند و در همان بیانیه گام محور توسعه کشور را جوانان می‌داند.
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: تنها مسیر هر کشوری تربیت نیروی انسانی متناسب با الگوی اسلامی و ایرانی است.
وی گفت: در قانون شوراهای آموزش و پرورش به مشارکت همه نهادها و نظارت مردم بر آموزش و پرورش اشاره می‌کند و همه دستگاه ها باید دست به دست هم بدهند تا مسیر تعالی آموزش و پرورش فراهم شود.
دلشاد با بیان این که امکان اشتباه در آموزش و پرورش وجود ندارد افزود: خواهش دارم و قسم می‌دهم همه مسوولان را که به آموزش و پرورش کمک کنند.
وی با بیان نقش دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمک به آموزش و پرورش گفت: دوست داشتم نهادهای خدماتی در این برنامه حضور داشتند آن‌ها ما را با بانک‌ها و اقتصاد و دارایی یکسان نبینند دستگاه‌های خدمات رسان اعتبارات فرهنگی هم دارند که باید از آن‌ها استفاده کرد.
وی در ادامه با قدردانی از نمایندگان مردم استان در مجلس و منتخبین کنونی و با بیان اینکه منتخب بویراحمد و دنا خود از فرهنگیان با سابقه است؛ خاطرنشان کرد: ندای وحدت را به ندای خدمت مبدل می‌کنیم.
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نباید فرزندان شایسته استان را تخریب کنیم خواست که از توهین‌ها و تهدیدها و نشر اکاذیب دست برداشته شود.

 


کد مطلب: 421113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421113/معارفه-رئیس-جدید-آموزش-پرورش-بویراحمد-برگزار-قدردانی-دلشاد-روشنفکر-ندای-وحدت-خدمت-تبدیل-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1