کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نقش صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در کاهش بیکاری قابل کتمان نیست

27 ارديبهشت 1399 ساعت 0:06

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این صندوق در سال ۱۳۹۸، ۷۸۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت کرده است افزود: هم اکنون کار پرداخت تسهیلات در حال انجام است.


صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت ارسلان حسن‌پور رتبه نخست و پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر در بین ۳۱ استان کشور در ۲ ساله گذشته را کسب کرد، این صندوق نقش مهمی در کاهش بیکاری در استان دارد، و قابل کتمان هم نیست.
به گزارش کبنا، صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اقدام خود، 100 صندوق همیاری اشتغال در استان به منظور توانمندسازی، آموزش و حمایت از افراد جویای کار راه اندازی می‌کند.
 ارسلان حسن پور در این باره می‌گوید: این طرح در قالب تفاهم نامه با بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد تحقق خواهد یافت.
 وی بیان کرد: براساس برنامه پیش بینی شده شناسایی و آموزش افراد جویای کار با مشارکت بسیج سازندگی و پرداخت تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید انجام خواهد شد.
 حسن پور تاکید کرد: این طرح برای تحقق جهش تولیدبه عنوان شعار سال و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در سال ۱۳۹۹ اجرا می‌شود.
وی ابراز داشت: انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهیدانقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از دیگر برنامه‌های امسال است که براساس آن تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به جامعه هدف این نهادها پرداخت می‌شود.
 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این صندوق در سال ۱۳۹۸، ۷۸۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت کرده است افزود: هم اکنون کار پرداخت تسهیلات در حال انجام است.
 وی افزود: این میزان تسهیلات از محل اشتغال روستایی و سایر منابع مالی تسهیلات اشتغال به یکهزار و ۶۰۶ متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
 وی بیان کرد: از این میزان تسهیلات ۶۷۱ میلیارد ریال آن از محل اشتغال تسهیلات روستایی عشایر پرداخت شده است.
 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر فقره وام اشتغال ۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است.
 حسن پور گفت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات پرداخت شده است.
 حسن پور عنوان کرد: این تعداد طرح اشتغالزا در قالب گلخانه، پرورش طیور و کارگاه‌های کوچک صنایع دستی در شهرستان‌های هشتگانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پرداخت ۹۳۱ فقره تسهیلات ضروری به میزان ۱۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سایر وام‌ها در استان طی ۲ ساله گذشته خبر داد.
وی مجموع تسهیلات پرداختی استان در ۲ ساله گذشته را ۹۱۴ میلیارد ریال برآورد کرد.


کد مطلب: 420943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420943/نقش-صندوق-کارآفرینی-امید-کهگیلویه-بویراحمد-کاهش-بیکاری-قابل-کتمان-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1