تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۲۰۹۴۱
یادداشت /

مردم خط قرمز موحد نه جریان‌های سیاسی / ارتباط تاجگردون و موحد مسبوق به سابقه است

۲
۰
مردم خط قرمز موحد نه جریان‌های سیاسی / ارتباط تاجگردون و موحد مسبوق به سابقه است
کبنا ؛در فضای مجازی مطالبی پیرامون منتخبین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و نگارندگان آن مطلب موحد را پیر خطاب و در رابطه با ارتباط او با تاجگردون حرف‌های را منتشر کردند، یکی از مخاطبین کبنا به آن واکنش نشان داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

در ابتدای مرقومه ام پیشنهاد می‌کنم زین پس در خصوص حاج محمد موحد به جای واژه پیر از کلمه ارزشمند تجربه استفاده نمایید چرا که عملکرد موحد هیچ نشانه‌ای از پیری ندارد.
سیاستمداری که سیاست را خوب شناخته است و با کوله باری از عملکرد مثبت وتجربه فراوان باری دیگر برای خدمت گذاری به مردم راهی بهارستان شده است، کسی که روز به روز و سال به سال، بر محبوبیتش در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افزوده می‌شود. حضور، نشاط مردم ونتیجه انتخابات، مؤید عقیده بنده می‌باشد
اینک که شما شکست جناب موحد از آقای هاشمی در دور گذشته را شکست ایشان در یک انتخابات واقعی و رودرو نام برده‌اید مخالفم چرا که آن شکست نه تنها شکست واقعی نبود بلکه پیروزی‌ای پر ابهام وتاریک که سراغاز بدعتی نامیمون در کهگیلویه شد و در اذهان مردم، موحد هرگز شکستی از اقای هاشمی متحمل نشده و اصلاً نام ایشان در اندیشه مردم هرگز باشکست همخوانی نداشته ومتفاوت از تمامی سیاستمدارانیست که گاها پایان سیاسی تلخی داشته‌اند. و اما در رابطه با پیش بینی شما در خصوص ارتباط و همکاری حاج محمد موحد با دکتر تاجگردون یاداور می‌شوم که ارتباط این بزرگواران در گذشته نه چندان دور مسبوق به سابقه می‌باشد وبا شناختی که ما ازجناب موحد داریم ضمن احترام به تمامی جریان‌های فکری وسیاسی، این مردم هستند که خطوط قرمز موحد می‌باشند نه جریان‌های سیاسی و فکری.
 حال که ماه رحمت و مهربانیست حضور تجربه واقتدار حاج محمد موحد در مجلس را برای مردم استانمان غنیمت شمرده و همه سیاسیون، جوانان، مردم و خاصه اهل قلم و رسانه را برای وحدت وهمدلی وحمایت از مجمع نمایندگان استان در جهت توسعه شهرستانها و استانمان دعوت می‌نمایم.
-----------------------------------------------
با تقدیم احترام
افضل هوشیاری
۲۵ اردیبهشت
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
رابطه تاج با موحد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه رابطه ای ؟ سلطان اصلاح طلب با سناتور اصولگرا!!!!!
گلی
Iran, Islamic Republic of
در حدی نیستی در مورد سردار هاشمی نظر بدی . دور دهم دهم موحد از هاشمی شکست خورد و شکست بدی هم بود و اتفاقا اغاز پیشرفت کهگیلویه بود . پیشنهاد میکنم اول وجدانت در نظر بگیر بعد متن بنویس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1