کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار «موحد» و وزیر ارتباطات چه گذشت؟

25 ارديبهشت 1399 ساعت 23:19

منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این حوزه انتخابیه شد.


در دیدار منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مشکلات زیرساختی این وزراتخانه در این حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید محمد موحد در این دیدار با بیان اینکه در عصر موسوم به ارتباطات و مدرنیته، حق تمام مردم دستیابی به فنون روز دنیا در حوزه فناوری ارتباطات است، از وضعیت کنونی زیرساختی وزارتخانه ارتباطات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اظهار نگرانی کرد.
وی افزود: متاسفانه نقاط کور فراوانی در حوزه ارتباطات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وجود دارد که نارضایتی عمومی را بدنبال داشته است.
حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید براینکه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بدلیل جمعیت فراوان تحصیل کرده نیازمند دستیابی به خطوط اینترنت هستند، بیان کرد: متاسفانه در بسیاری از مناطق این حوزه انتخابیه، سرعت اینترنت بسیار کند بوده و نیازمند توجه جدی است به طوری که باعث نارضایتی مردم این مناطق شده است.
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس یازدهم گفت: تقویت زیرساخت‌های مخابرات، اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در بخش‌ها و روستاهای این حوزه انتخابیه از ضروریاتی است که باید از هم اکنون برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود و بستر استفاده عادلانه و همگانی از آن برای شهروندان چه در مرکز شهرستان‌ها و چه در بخش‌ها و روستاهای دور افتاده آن میسر شود.
وی با اشاره به برخی تلاش‌های انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، یادآورشد: این حوزه انتخابیه نیازمند عزم جدی وزرات خانه ارتباطات به منظور رفع مشکلات کنونی است.
محمد موحد افزود: وزارت خانه ارتباطات از وزرات خانه‌های موفق در دولت دوازدهم بوده و انتظار داریم تا قبل از پایان عمر این دولت، شاهد رفع مشکلات این وزارتخانه در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ باشیم.
وزیر ارتباطات هم با تقدیر از دغدغه‌های منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکید کرد که تمامی تلاش خود و همکارانش را معطوف به رفع دغدغه‌های مردم این حوزه انتخابیه کند.
دکتر آذری جهرمی گفت: اگرچه تحریم‌های ظالمانه موانعی را در ادامه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد، اما متخصصان داخلی در وزارتخانه ارتباطات توانسته‌اند سطح حوزه فناوری و ارتباطات را نسبت به گذشته به نحو قابل قبولی ارتقا بخشند.
وی خدمت به مردم ایران را وظیفه تمامی مسئولان عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد در حوزه زیرساختی این وزارتخانه در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، خدمات قابل قبول‌تری به مردم آن حوزه انتخابیه نسبت به گذشته ارائه دهیم.
 


کد مطلب: 420917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420917/دیدار-موحد-وزیر-ارتباطات-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1