کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف 7 میلیاردی محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران

23 ارديبهشت 1399 ساعت 17:07

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کالای قاچاق از ۷ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد. ‌


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کالای قاچاق از ۷ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد. ‌
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیقباد مصطفایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی چند عملیات به ۷ دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای فاقد اسناد گمرکی، کشف و ضبط کردند.
مصطفایی گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال، برآورد شده است.
وی عنوان کرد: در این راستا ۷ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.


کد مطلب: 420844

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420844/کشف-7-میلیاردی-محموله-کالای-قاچاق-محور-گناوه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1