تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۲۰۸۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

27 اردیبهشت مدارس کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شوند + نحوه حضور در کلاس درس

۱
۱
27 اردیبهشت مدارس کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شوند +  نحوه حضور در کلاس درس
کبنا ؛جلسه شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور اعضای جلسه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از بازگشایی مدارس در 27 اردیبهشت ماه 99 خبر می‌دهد و می‌گوید: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا؛ مقرر شد که کلیه مدارس دوره ابتدایی و متوسطه به غیر از پیش دبستانی‌ها و مدارس استثنایی و شبانه روزی‌ها بعد از 27 اردیبهشت ماه بازگشایی شوند.
وی افزود: این بازگشایی به دو منظور انجام می‌شود، یکی رفع اشکالات آموزشی برای دانش آموزان، دیگر هم دانش اموزانی که تاکنون فرصت آموزشی برای آنها در این ایام شیوع کرونا فراهم نشده بود، تحصیلات آموزشی‌شان را مرتفع بکنند. البته خدمت خانواده‌های محترم عرض می‌کنم که هیچ گونه اجبار در فرستادن دانش آموزانشان به مدارس نیست. مگر اینکه اشکال درسی داشته باشند و این ضرورت برای حضور فرزندانشان بر روی کلاس درس باشد. قید داوطللبانه بودن حضور دانش آموزان به جای خودش باقی است.
زارع پور گفت: این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که ان شاء الله از همه ظرفیت‌ها در سطح استان، شهرستان‌ها و مناطق، قرار شد که کلیه فرمانداران، بخشداران بلافاصله در کمترین زمان جلسه ستاد مقابله با کرونا را تشکیل بدهند و از همه ظرفیت‌ها شهرستان و مناطق‌ها تا قبل از ورود دانش آموزان برای ضد عفونی مدارس استفاده کنند. بنابر این خدمت خانواده‌های محترم اطمینان می‌دهم کهان شاء الله آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.
وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: رعایت طرح فاصله گذاری در مدارس حتماً الزامی است. استفاده از ماسک و دستکش جزء ضرورت‌ها است که دانش اموزان حتماً باید این وسایل را به همراه داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وسایل شخصی دانش آموزان حتماً باید به همراه داشته باشند. بنا براین جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی در پاسخ به سئوالی در باره نمرات پایانی دانش آموزانی که به هر دلیل از بازگشایی مدارس استقبال نکردند، اظهار داشت: این فرصت یک ماهه که برای بازگشایی مدارس پیش بینی شده است، بیشتر به منظور رفع اشکال و ضعف آموزش دانش آموزان و در واقع جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان است. اگر خانواده‌ای احساس می‌کند که آموزش‌های مجازی کافی بوده است و فرزندش نیاز به رفع اشکال و حضور بر سر کلاس ندارند، اجباری برای حضور دانش آموز نیست و بر روی نمره پایانی آنها هم تاثیری ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پارساپیلی
Iran, Islamic Republic of
اصلا راضی نیستم فرزندم بره مدریه دراین شرایط حاضرم سال اینده روی همین درس بشینه اما نره مدرسه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1