کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در بانک کشاورزی کشور ( + تصاویر )

22 ارديبهشت 1399 ساعت 14:39

مدیر امور پیشین این حوزه قدردانی و انتصاب وی به سمت جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و عضو هیات عامل بانک را اعلام کرد. همچنین حکم ایرج یوسفی به سمت رئیس اداره کل خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و حکم انتصاب منوچهر رافعی دهکردی به عنوان مدیر شعب بانک در استان البرز توسط مدیرعامل بانک اهدا شد.


روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع و معارفه مدیر امور حفاظت و حراست این بانک با بیان این که یکی از کارکردهای مهم نظام بانکی، تأمین منابع مالی تولید است اظهار داشت: به لطف خدا توانسته‌ایم به اهم وظایفی که در قبال کشور و مردم داریم عمل کنیم.
 به گزارش کبنا، آیین تودیع و معارفه مدیر امور حفاظت و حراست این بانک و معارفه چند نفر از مدیران جدید روز (دو شنبه 22 اردیبهشت 99) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، سید مهدی فاطمی مدیرکل حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، عبدالله زاده مدیرکل حراست بانک مرکزی، مقدم مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور، معاونان مدیرعامل بانک کشاورزی، مدیران امورو روسای اداره‌های مرکزی بانک برگزار شد و در آن روح اله خدارحمی با اشاره به تحولات اقتصادی، مسئله کرونا و آثار وسیع اقتصادی مترتب بر آن، نقش و موقعیت سیستم بانکی را به عنوان نهاد مالی و پولی در کشور پررنگ‌تر و حساس‌تر از پیش دانست.
 در این مراسم، خدارحمی ضمن معرفی نصرت اله انصاری به عنوان مدیر امور حفاظت و حراست بانک کشاورزی، از احمدعلی شکوه مدیر امور پیشین این حوزه قدردانی و انتصاب وی به سمت جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و عضو هیات عامل بانک را اعلام کرد. همچنین حکم ایرج یوسفی به سمت رئیس اداره کل خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و حکم انتصاب منوچهر رافعی دهکردی به عنوان مدیر شعب بانک در استان البرز توسط مدیرعامل بانک اهدا شد.
انصاری از فرزندان شهرستان کهگیلویه است که فرمانداری کهگیلویه و مدیرکل حراست تعزیرات حکومتی را در کارنامه خود دارد.


 


کد مطلب: 420794

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420794/انتصاب-یک-کهگیلویه-بویراحمدی-بانک-کشاورزی-کشور-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1