تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۲۰۷۶۸
در آستانه تشکیل مجلس یازدهم مطرح شد

نامه‌ی پاکدل به منتخبین زاگرس نشین؛ بر عهدتان با مردم بمانید، با افتخار در خدمت مردم باشید نه در خدمت نماد اشرافیت

۲۸
۱
نامه‌ی پاکدل به منتخبین زاگرس نشین؛ بر عهدتان با مردم بمانید، با افتخار در خدمت مردم باشید نه در خدمت نماد اشرافیت
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران و از فعالین سیاسی در نامه‌ی سرگشاده خطاب به منتخبین مردم در مجلس یازدهم نوشت:
منتخبین محترم مردم شریف زاگرس نشین در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
گرچه نشست زاگرس نشینان به دعوت نماینده مردم شریف گچساران و باشت از حیث نفس عمل  با واکنشهایی از سوی برخی چهره‌های سیاسی خصوصاً منتخبین مردم و از حیث محل اولیه برگزاری که بوی اشرافیت می‌داد از سوی برخی دیگر منجمله نماینده محترم مردم کهگیلویه و چرام روبرو گردید تا جاییکه مجبور به تغییر محل آن شدند ولی گویا برگزار کننده و عده‌ای معلوم الحال هنوز حاضر نیستند واقعیت را بپذیرند و همچنان در حال مانور یا مدیحه سرایی پیرامون این ضیافتند.
لازم است به این نکته اشاره شود که بانی این مراسم از ابتدای عمر سیاسی تا کنون همواره منافع شخصی و خانوادگی را بر منافع جمعی، عمومی و ملی ترجیح داده‌اند و تا امروز بارها عنوان کرده‌اند من اصلاح طلبم و در دور قبل با افتخار خود را منتسب به لیست امید می‌دانستند و گرچه نگارنده راقب به طرح موضوعات ناسیونالیستی و جغرافیایی نبوده و برای تمام مردم ایران و همه اقوام احترام و جایگاه خاص قائل است ولی بناچار باید یادآوری شود که میزبان محترم تا زمانی که جریان مورد حمایتشان نیمه جانی داشت و مردم از مجلس ناکارآمد دهم و بنوعی دولت مورد حمایتشان به این شکل روی گردان نشده بودند که در مجلس یازدهم تعدادشان حتی به ده درصد نمایندگان هم نمی‌رسد، خبری از زاگرس نشینان و مطالبات و منافعشان نبود و در حد اسم نشریه محلی بی نام و نشان "توازن" دیده شده بودند و ایشان همواره ارادتمند و تحت اختیار کویرنشینان از جمله مرحوم هاشمی رفسنجانی، آقای خاتمی و آقای روحانی بوده تا جاییکه در زمانیکه فرزند زاگرس (آقای محسن رضایی) کاندید بودند تمام قد در خدمت آقای روحانی فرزند کویر بودند و آنجاییکه منافعشان ایجاب کرد عنوان کردند که با یک کویری به جهنم می‌روند، اما اکنون که کف گیر اصلاح طلبی و لیست امید به ته دیگ خورده است و از این رهگذر امیدی به قدرت و ریاست و حفظ دستاوردهای هنگفت شخصی و خانوادگی نیست، زاگرس و زاگرس نشینان را بهانه کرده و می‌خواهند از این جماعت صاف، صادق، شجاع و زلال سپری برای حفاظت از منافع، قدرت، ثروت و منصبشان بسازند.
و گرنه تا روزی که منافع شخصی و خانوادگی خودشان تأمین می‌شد و اصلاحیون، امیدیون، اعتدالیون یا کویریون مشکل گشایشان بودند نه گچساران و باشت، نه استان کهگیلویه و بویراحمد، نه قوم لر و نه زاگرس نشینان محلی از اِعراب نداشته و ندارند که قبلاً ثابت شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست.
تاریخ فراموش نکرده است چگونه در زمان سقوط هواپیمای پرواز تهران به یاسوج از دنا و قوم لر برای سرپوش نهادن بر ضعفهای رفیق شفیق خود وزیر وقت راه و ترابری و تسویه حساب با وزیر وقت کار و امور اجتماعی و برای استفاده از رانت در مجموعه شستا بهره بردند و بر به قول خودشان فرزند زاگرس و قوم لر (آقای ربیعی) بناحق تاختند!!
بد نیست بدانید برای رسیدن به اهدافشان در همان حوزه انتخابیه نیز آتش قومیت را بحدی شعله ور کرده‌اند که جدیداً با کمال تأسف سایتهای خبری می‌نویسند: آقای فلانی از طائفه فلان! به ریاست اداره فلان منصوب شدند!! شاید خنده آور و غیرقابل باور باشد، ولی واقعیت دارد.
پس باید گفت:
«مقصود تویی، کعبه و بتخانه بهانه»
بنابراین ضمن فرود آوردن سر تعظیم در مقابل خطه قهرمان پرور زاگرس، حداقل انتظار خیل عظیمی از زاگرس نشینان از منتخبین محترمشان این است که به دور از احساسات و با تفکر بیشتر و لحاظ کردن اصول به جای فروع، بدانند و هوشیار باشند که مردم برای رهایی از فقر، حل مشکلات معیشتی، حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ حرمتهای انسانی، کاهش اختلاف طبقاتی و اجرای عدالت به آن‌ها رأی داده‌اند نه اینکه در همین ابتدای کار منافع مردم حوزه‌های انتخابیه، زاگرس نشینان و مردم ایران را فدای منافع یک یا چند نفر کنند و به بهانه قامت استوار زاگرس و بر خلاف باور و مرام و رأی زاگرس نشینان بر اشرافیت و ادامه وضع فعلی صحه گذاشته و به عاملین و مسببین آن لبیک گویند.
-----------------------------------------
غلامرضا پاکدل
۲۱ اردیبهشت ۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جایی که میسوزه آب بریز
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای آب و نون کمی ادب و تربیت بهت یاد میدادن
شهروند
United States
می پاکدل هنی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که ظلم، دروغ و نفاق هست پاکدل هست.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پاکدل که واقعیت را گفتید. احسنت.
حسن
Iran, Islamic Republic of
.فقط بازارگرمی میکنه. ایشون در حد و قامت این حرفها نیستند.
استاد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نشون داد که از نظر غیرت و شفافیت صد شرف داره
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل با این روشنگری ارزشمند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما. درست می فرمایید کسی.حاضر است به هر شگردی متوسل شود برای بقا قدرت. چون در مجلس یازدهم خبری از لیست امید و رفقایش نیست می خواهد به فراکسیون زاگرس نشینان تا با استفاده از این فراکسیون اعتبارنامه اش تایید بلکه از قبل آن نیم نگاهی به ریاست کمیسیون بودجه داشته باشد. اما در عجب هستم که این نمایندگان. با این تفاسیر زهی خیال باطل تا قالیباف و امثال الیاس نادران و ... است این افراد دیگر جایگاهی ندارد و افول قدرتشان نزدیک است
زاگرس پهناور
United States
زاگرس و زاگرس نشینان همیشه بهانه بوده و اسم زاگرس پله ای بود برای ترقی امثال ایشان. در حادثه هواپیمایی یاسوج به وضوح دیده شد که چگونه خون تعدادی زاگرس نشین پایمال گردید‌. خدا از کسانی که پا روی حق گذاشتند نگذرد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
حالا که از امید و اصلاح طلبی ناامید شده
در چرخشی آشکار اومده سمت زاگرس نشین ها
Iran, Islamic Republic of
شما که درتهران وشهرهای بزرگ حدود ۱۵ درصد رای داشتید چرا از پیروزی حرف میزنید جالبه نماینده های این دوره حد نصاب رای مردم را نیاوردند .تهرا آقای قالیباف از ۲۵درصد شرکت کننده حدود ۱۵ درصد رای آورده بعد میخواد نماینده ۸۵ درصد بقیه باشه که قبولش نکردند
آشنای غریب
Iran, Islamic Republic of
دکتر پاکدل عزیز
شیر مادرت حلالت که واقعیات رو گفتی ، امید است گوشهای عزیزان زاگرس نشین شنوا تر از قبل باشد
سجاد
United States
نمایندگان زاگرس نشین گول نخورید . از شما فقط برای پله کردن و ترقی خودش استفاده میکنه. کسی که هر دوره بنا به مصلحت یا اصلاح طلب یا اصولگرا قابل اعتماد نیست
Iran, Islamic Republic of
الان نمایندگان زاگرس نشین از کجا بیان نظر جنابعالی را بخونند و بهش گوش بدهند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط منافع
Iran, Islamic Republic of
بهتر از روشنفکر نیست بنظرتون بابا قدر بدونید
ظفر
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل من هم از طرفداران تاجگردون نیستم ولی حداقل نیم نگاهی به کارنامه خودت بینداز و بعد درخصوص برائت از قومیت حرف بزن مگر در فامیل خودت کسی مونده بود که نبرده باشی شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
لطفا تاجگردون تخریب نکنید ایشون باید جور یاسوج رو هم بکشن
۹۹
Iran, Islamic Republic of
کجات میسوزه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پاکدل شجاع و نترس جناب نماینده وقتی به اهدافش رسید زاگرس که هیچ دنا و خومی هم فراموش ایکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
خدای نیروهای تاج گردون آموزش و پرورش استان را نابود کردند به داد آموزش و پرورش هم برسید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
من آقای پاکدل را نمیشناسم ولی تو اگر زاگرس دوستی احمدی نژاد هم کویر نشین بود اون موقع سردار هم تشریف داشت نمی دونم نظر لطف داشتی بهش یانه خخخخ
مسعود
Iran, Islamic Republic of
پاک دل مثل اینکه دلش ناپاک، هنوز داری میسوزی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پاکدل عزیز هنوز تفاوت میان سیاست مدار و ادم های دیگه رو نمیدونی.در عالم سیاست دوستی ودشمنی واقعی وجود ندارد.همه چیز براساس منافع است.به همین دلیل در وادی سیاست هنوز خیلی چیز ها مانده که یاد بگیری جز بیسوادها به حساب میایی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
پاکدل مردی تکرار نشدنی و مدیری کاردان.
Iran, Islamic Republic of
از واژه های تاج،گردون،
علی
Iran, Islamic Republic of
مورچه چیه که کله پاچش چی باشه . این هم فکر میکنه بخاطر چهار روز مدیریت شرکت نفت گچساران وزنه ای شده . چندین ساله که میزنی توی سر و چند هفته میشنی فکر میکنی و یک مطلب بی محتوا که چیزی از ان تراوش نمیکنه ، منتشر میکنی . جناب پاکدل ، شما بین همفکرانت در گچساران صلاحیت اینکه اسما کاندید بشوی نداشتی حالا بر چه اساس و معیاری بخودت اجازه دادی که برای نمایندگان زاگرس نشین تکلیف تعیین کنید ؟ جناب پاکدل مطالب شما ، تکرار مکررات هست و بس . مواظب سلامتی خودت باش سکته نزنی برادر . خیلی از شما گنده تر فضای مجازی را علیه نمانده گچساران ولی چه شد ؟ شما و امثال شما جز سم پاشیدن به حیات و زندگی گچساران کار دیگری بلد نیستید . شماها عقده های خودتان را نه به خاطر گچساران و گچسارانی به این شکل بیرون میدهید بلکه بخاطر شکستهای پی در پی در انتخابات و کوتاه کردن دستان ناپاکتان از مسند مدیریت در این شهر هست . هر چه میخواهد دلت بگو و شبانه روز هم بگو اما میدونی ضرب المثل میگوید جواب ابلهان خاموشی است 🤣
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1