کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

وقتی 60 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد ندار اند

15 ارديبهشت 1399 ساعت 4:58

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: هم اکنون ۹۵ درصد از ۲ هزار و ۴۰۰ مدیر مدارس کهگیلویه و بویراحمد عضو شبکه شاد هستند.


 مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۶۰ هزار دانش آموز این استان به دلیل نبودن زیرساخت‌های اینترنتی یا نداشتن گوشی‌های هوشمند به برنامه‌های آموزشی شاد دسترسی ندارند.
هادی زارع پوردر جمع خبرنگاران، افزود: اسامی این دانش آموزان که بیشتر در مناطق روستایی سکونت کهگیلویه وبویراحمد سکونت دارند به صورت لیستی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.
وی بیان کرد: ۸۱۶ روستای این استان به اینترنت دسترسی ندارند.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معلمان به صورت حضوری به این روستاهای استان اعزام و در دوره‌های آموزشی چند ساعته کلاس‌های درس را راهبری می‌کنند.
زارع پور اظهار داشت: در زمان حاضر ۷۴ درصد کلاس‌های درس استان در شبکه شاد تشکیل و ۳۵ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی عضو این شبکه هستند.
وی ابراز داشت: هم اکنون ۹۵ درصد از ۲ هزار و ۴۰۰ مدیر مدارس کهگیلویه و بویراحمد عضو شبکه شاد هستند.
زارع پوربا اشاره به اینکه مدارس استان از روز چهارم اسفند تعطیل اعلام شده است گفت: افزون بر ظرفیت شبکه‌های چهار و آموزش سیما برای ارائه آموزش گروه‌هایی در فضای مجازی از سوی معلمان ایجاد شد تا تعطیلی مدارس جبران شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان ۱۶۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
 


کد مطلب: 420523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420523/وقتی-60-هزار-دانش-آموز-کهگیلویه-بویراحمد-ندار-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1