کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم و روز کارگر

11 ارديبهشت 1399 ساعت 11:27

سردار مهدی انصاری با صدور پیامی روز معلم و روز کارگر را به کارگران زحمت کش و فرهنگیان متعهد تبریک گفت.


به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:
دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم نیز یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بی تردید معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی هستند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران فرمودند: "معلمی شغل انبیاست".
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.
کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.
اینجانب بار دیگر با تبریک روز کارگر و روز معلم، امیدوارم با لطف خداوند متعال و همت همه کارگران زحمت کش و معلمان دلسوز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " جهش تولید " نام گذاری شده است، شاهد تلاش هر چه بیشتر این دو قشر شریف و متعهد در راستای تحقق این شعار باشیم.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری

 


کد مطلب: 420398

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420398/پیام-تبریک-فرمانده-انتظامی-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-معلم-کارگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1