کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

درخواستی از سیدمحمد موحد؛ بر خط تخریب فرزندان نخبه استان خط بطلانی بکشید

حسام رحمانی اصل

10 ارديبهشت 1399 ساعت 17:53

دلیل نوشتن این مرقومه به حضرتعالی این می‌باشد که در دوران زعامتتان در ادوار مجلس شاهد برداشتن گامهایی در جهت شکستن این تابو بوده‌ایم و فرزندانی از این استان توانسته‌اند با حمایت‌های لازم مناصب درخور توجهی را به دست بیاورند، امری که شاید به جرات بتوان گفت از سوی اکثر نمایندگان ادوار مجلس در استان به محاق رفته است.


جناب آقای سید محمد موحد با سلام؛ همانگونه که مستحضرید استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز تاکنون نام محرومیت را با خویش به یدک کشیده است و کماکان  این وصله ناجور بر تن نحیف و رنجور استان ما که سرشار از ذخایر نفت و گاز و منابع کشاورزی و ... می‌باشد، به یادگار مانده است.
هرچند در دهه‌های اخیر تلاشهای زیادی از سوی خدمتگزاران برای زدودن  این غبار بر چهره این دیار صورت گرفته است و شایسته تقدیر نیز می‌باشد، اما واقعیتی که نمی‌توان در کنار تمام کاستی‌های موجود آن را  کتمان نمود، عدم استفاده از نخبگان و چهره‌های تحصیلکرده استان در سطوح مدیریتی کلان می‌باشد که همواره به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ از آن یاد می‌شود.
سید بزرگوار؛
دلیل نوشتن این مرقومه به حضرتعالی این می‌باشد که در دوران زعامتتان  در ادوار مجلس شاهد برداشتن گامهایی در جهت شکستن این تابو بوده‌ایم و فرزندانی از این استان توانسته‌اند با حمایت‌های لازم  مناصب درخور توجهی را به دست بیاورند، امری که شاید به جرات بتوان گفت از سوی اکثر نمایندگان ادوار مجلس در استان به محاق رفته است.
اعتماد مجدد و توفیق خدمت به مردم در حالی با شایستگی کامل نصیب حضرتعالی شده است که این بارقه امید را می‌توان دوباره در میان مدیران و جوانان تحصیلکرده سراسر استان دید که دوباره در مسیر طلایی گذشته گام برداشته شود، اما متاسفانه خبردار شدیم یکی از مدیران نخبه و خودساخته این استان برای بارچندم مورد بی مهری قرارگرفته است و موجی از ناراحتی و نگرانی را در این خصوص در پی داشته است.
بی تردید کارنامه مهندس محسن دلاویز در سالیان اخیر آنچنان پربار و سراسر موفقیت آمیز بوده که نیاز به معرفی و تمجید نیز نخواهد داشت، هرچند که بر این اعتقادم که شما خود در این خصوص بیشتر اشراف داشته و از پشت پرده‌های این مساله نیز بهتر از هر شخصی آگاهی کامل دارید.
بنابراین این امید می‌رود که به سرعت و با حساسیت ویژه، نسبت به این مساله  پیگیری‌های لازم را نزد جناب زنگنه وزیر محترم انرژی به عمل آورید و بر روی این خط تخریب فرزندان نخبه استان خط بطلانی بکشید.
در پایان توفیق روزافزون شما و سایر نیروهای صدیق و راستین را در جهت خدمت، تعالی و سربلندی این مرزوبوم را از درگاه ایزد منان خواستارم.
حسام رحمانی اصل-اردیبهشت ۹۹


کد مطلب: 420380

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420380/درخواستی-سیدمحمد-موحد-خط-تخریب-فرزندان-نخبه-استان-بطلانی-بکشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1