کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

قاچاقچی لاستیک خودرو در دام قانون افتاد

9 ارديبهشت 1399 ساعت 21:28

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی لاستیک خودرو، به ضبط کالا و جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون ریال محکوم شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی لاستیک خودرو،به ضبط کالا و جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون ریال محکوم شد.
به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات اظهار کرد: 150 حلقه لاستیک خودرو، توسط پلیس آگاهی کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی در ادامه گفت:  پرونده فوق پس از بررسی مدارک و عدم هر گونه اسناد مثبته گمرکی، تخلف را محرز،و متهم به شعبه چهارم ویژه  رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارجاع شد.
 صالحی تصریح کرد: این قاچاقچی لاستیک خودرو، چهار دستگاه ال ای دی،همراه خود داشت و ارزش کالاهای مکشوفه طبق استعلام انجام شده از اداره گمرک سه میلیارد و سیصدو هفتاد وسه میلیون ریال اعلام شد که شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان با توجه به اقرار متهم و محرز بودن قاچاق متخلف، علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت جریمه سه میلیاردو سیصد و هفتاد و سه میلیون در حق صندوق دولت محکوم کرد.


کد مطلب: 420340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420340/قاچاقچی-لاستیک-خودرو-دام-قانون-افتاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1