کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دهدشت

تعطیلی بازار روز دهدشت تا اطلاع بعدی ادامه دارد

31 فروردين 1399 ساعت 21:35

شهردار دهدشت گفت: بازار روز دهدشت تا اتخاذ تصمیم شورای سلامت همچنان تعطیل و ورودی‌های آن مسدود است.


شهردار دهدشت گفت: بازار روز دهدشت تا اتخاذ تصمیم شورای سلامت همچنان تعطیل و ورودی‌های آن مسدود است.
اسفندیار برخه در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه اظهار داشت: بازار روز دهدشت تا اطلاع بعدی و تصمیم شورای سلامت همچنان تعطیل است.
شهردار دهدشت با اشاره به بازگشایی خودسرانه تعدادی از غرفه‌های بازارروز توسط صنوف گفت: تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر بازگشایی بازار روز از طرف ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به بازاریان ارائه نشده است.
برخه افزود: طی دو روز اخیر تعدادی از بازاریان به اختیار خود  قصد بازگشایی بازار روز را داشتند که به صورت حضوری و با کمک نیروی انتظامی و ماموران شبکه بهداشت از آنها خواستیم تا زمان اتخاذ تصمیم جدید همکاری خود را ادامه دهند.
برخه افزود: همه ورودی‌های بازار روز دهدشت مسدود است و تا ستاد پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا و تا اعلام تصمیم شورای سلامت تعطیلی بازار روز همچنان به قوت خود باقی است.
  شهردار دهدشت با اشاره به اینکه تعدادی از غرفه‌داران به صورت  پنهانی اقدام به خرید و فروش می‌کنند و متاسفانه همشهریان هم به رغم مسدود بودن ورودی‌ها از روی  داربست‌های فلزی وارد می‌شوند، گفت: شهرداری هیچ مسؤولیتی در قبال خطرات احتمالی ورود و خروج شهروندان به بازار روز در شرایط فعلی ندارد.
وی تصریح کرد: شهرداری در راستای حمایت از کسبه بازار روز اجاره بهای غرفه‌های تحت تملک را بخشید.
برخه افزود: همچنین از مستاجران بازار روز خواستیم با مراجعه به واحد سدمعبر یا درامد شهرداری برای استفاده از خدمات حمایتی نامنویسی کنند.
شهردار دهدشت گفت: در صورتی که از استانداری تسهیلاتی جهت تامین  بخشی از خسارت ناشی از ویروس کرونا اختصاص پیدا کند به این بازاریان پرداخت خواهد شد.
 


کد مطلب: 420011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420011/تعطیلی-بازار-روز-دهدشت-اطلاع-بعدی-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1