کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه بویراحمد به 325 نفر رسید

28 فروردين 1399 ساعت 17:13

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هشتمین روز از فروردین ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.


 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هشتمین روز از فروردین ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
  به گزارش کبنا، پرویز یزدان پناه گفت: از ۴۲۹ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه‌های تهران، شیراز و یاسوج؛ ۱۲ مورد مثبت گزارش شده است.
 وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۳۲۵ بیمار رسید.
 وی افزود: از شمار مبتلایان جدید استان ۷ نفر شهرستان بویراحمد، ۲ نفر باشت، یک نفر کهگیلویه، یک نفر دنا و یک نفر لنده می‌باشد.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان ابراز داشت: شایسته است مجدداً از مسئولین محترم وزارت بهداشت که مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر، تشکر و قدردانی کرد.
 یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سؤال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
 


کد مطلب: 419912

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419912/آمار-مبتلایان-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-325-نفر-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1