کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

بحبوحه بحران کرونا زمان مناسبی برای عزل و نصب در علوم‌پزشکی نیست

24 فروردين 1399 ساعت 17:34

همواره این سوال مطرح است آیا پیروز شدن کاندید مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی این اجازه را به ایشان داده است که حوزه درمان که اساسا می بایست غیر سیاسی عمل نماید دستخوش چنین اقدامات عجیب و ناسنجیده ای باشد و یا نه این تصمیمات صرفا زاییده خواست سرپرست دانشگاه است و آن گونه که شنیده شده است منتخب مردم بویراحمد نیز با این رفتارها موافق نیست؟


متن ارسالی: در کشاکش بحران ویروس کووید-۱۹ و اخبار روزانه از میزان مبتلایان و فوت شدگان ایران و جهان، عزل و نصب‌های این روزهای دانشگاه علوم پزشکی استان در نوع خود جالب توجه شده است گویی به جای اینکه تمرکز این دستگاه معطوف به فرایند شناسایی افراد و درمان بیماران درگیر این ویروس باشد بیشتر بر تغییرات مدیران زیر مجموعه خود متمرکز شده است.
همانگونه که مطلع هستیم هر بار این تغییرات با توجیه مدیریت بهتر بحران کنونی و مبارزه با شدت گرفتن این بیماری صورت گرفته است روندی که از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و باشت شروع شده است و حالا به معاونت درمان استان رسیده است. همچنین تغییرات ریز و پشت پرده که قابلیت رسانه‌ای شدن را ندارند را می‌توان به آن اضافه نمود که قطعاً با این رویه بایستی شاهد اتفاقات دیگری در آینده باشیم.
در این شکی نیست که هر مدیری حق دارد برای اینکه بتواند اهداف کاری خود را محقق نماید معاونین و مدیران زیردست را با معیار مدیریتی مناسب خود چینش نماید ولی چیزی که به بیش از هر چیز به ذهن متبادر می‌گردد بهره گیری از شرایط بحرانی کنونی و متمرکز بودن رسانه‌ها و سایت‌های خبری بر این چالش ملی است.
همواره این سؤال مطرح است آیا پیروز شدن کاندید مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی این اجازه را به ایشان داده است که حوزه درمان که اساساً می‌بایست غیر سیاسی عمل نماید دستخوش چنین اقدامات عجیب و ناسنجیده‌ای باشد و یا نه این تصمیمات صرفاً زاییده خواست سرپرست دانشگاه است و آن گونه که شنیده شده است منتخب مردم بویراحمد نیز با این رفتارها موافق نیست؟
قطعاً با وجود حکم سرپرستی اقای یزدانپناه و بروز چنین مسائل سؤال برانگیزی نهایی شدن حکم وی را از سوی مدیران بالادستی وزارت با چالشهای زیادی روبرو خواهد کرد و دانشگاه باید اهتمام خود را بر مدیریت بحران و بیماری کرونا بگذارد که جان‌مردم بر هر چیزی اولویت دارد و زمان برای عزل و نصب و آنهم عزل و نصب شایسته انگارانه وجود دارد.


کد مطلب: 419779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419779/بحبوحه-بحران-کرونا-زمان-مناسبی-عزل-نصب-علوم-پزشکی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1