تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۱۹۷۶۷

تشریح اقدام جهادی همسران ارتشی در راه مبارزه با کرونا

۰
تشریح اقدام جهادی همسران ارتشی در راه مبارزه با کرونا
کبنا ؛جانشین فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: تولید روزانه هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه و ارسال آن به سایر مناطق پدافندی کشور هم از دیگر اقدامات خیرخواهانه این خانواده‌ها است.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همگام با سایر ارگان‌های جهادی کشور، به صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه تولید ماسک حضور یافته‌اند و روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند.
در همین رابطه محمدرضا معصومی جانشین فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی توضیح داد: تولید روزانه هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه و ارسال آن به سایر مناطق پدافندی کشور هم از دیگر اقدامات خیرخواهانه این خانواده‌هاست. هم اکنون ضدعفونی کردن معابر و محل استقرار سربازان به صورت مستمر ادامه دارد.
وی استقرار تیم تب‌سنجی و کنترل دقیق وضعیت سلامت کارکنان در بدو ورود به یگان را نیز جزو اقدامات پیشگیرانه قلمداد کرد و گفت: امروز نیز به حول و قوه الهی با تجهیز دو کارگاه یکی در منطقه و دیگری در ایستگاه شهید مجید عسگری هاشم‌آباد و حضور خودجوش همسران کارکنان جهت تولید جهادی ماسک، گام دیگری در این خصوص برداشته تا بتوانیم با کمترین خسارت از بحران شیوع کرونا عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1