کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد مدیریت استانی و مقابله با ویروس کرونا مطرح شد

هشدار دادستان یاسوج: در بعضی مکان‌ها اجرای پروتکل‌های بهداشتی تنها در حد یک کاغذ است

22 فروردين 1399 ساعت 16:24

ملک حسینی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: نانوایی‌ها که بسیاری از آن‌ها خیلی از مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها که در این خصوص کلا تعطیل هستند و اجرای پروتکل‌ها تنها در حد یک کاغذ است.


نشست ستاد مدیریت استانی و مقابله با ویروس کرونا در ساختمان دولت استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران عضور این ستاد برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید علی ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقابله با کرونا جایگاه آبرومندی در سطح کشور است افزود: اگر چنین سیستم مدیریتی در این چند دهه داشتیم مشکلات امروزی در کشور و استان وجود نداشت.
وی ادامه داد: با این شرایط تحریم در بحث کرونا سرافرازانه بیرون آمده‌ایم که باید چنین عملکرد و رویکردی را ادامه هیم.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه انتقادی هم از برخی کارها در استان کرد و گفت: بسیاری از دستورالعمل‌ها روی کاغذ است که باید در اجرا  خوب عمل کنیم.
ملک‌حسینی گفت: با گشتی که در بازار بزنیم بسیاری از صنوف از جمله نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها و هایپرها کمترین دستورات بهداشتی را مد نظر قرار نمی‌دهند.
وی گفت: نانوایی‌ها که بسیاری از آن‌ها خیلی از مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها که در این خصوص کلا تعطیل هستند و اجرای پروتکل‌ها تنها در حد یک کاغذ است.
این مسوول با بیان اینکه از فردا وارد دوره جدیدی می‌شویم افزود: نباید شرایط به این گونه باشد و باید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شود و نیروهای نظارتی بیشتر شوند.
وی در خصوص بازگشایی پاساژها هم گفت: باید تمام جوانب در نظر گرفته شوند تا آسیبی وارد نشود.


کد مطلب: 419703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419703/هشدار-دادستان-یاسوج-بعضی-مکان-ها-اجرای-پروتکل-های-بهداشتی-تنها-حد-یک-کاغذ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1