کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

15 فروردين 1399 ساعت 19:29

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در 4 بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در 4 بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.
  به گزارش کبنا، محمد علی پیرسبزی در جمع خبرنگاران گفت: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.
 وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره‌ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در 4 بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه، کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار"درخانه بمانیم" ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسئولین، محورهای اصلی موضوعات جشنواره می‌باشند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419490-2.jpg

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال 2 اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند 1398 تا 25 فروردین ماه 1399 می‌باشد.
پیرسبزی همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از طریق پیام رسان‌های سروش و واتس آپ به شماره 09173448021 –مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و گفت: مهلت ارسال آثار 25 فروردین ماه می‌باشد.
وی یادآور شد جزئیات برگزاری این جشنواره در فراخوان و پوستر و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 419490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419490/جشنواره-رسانه-ای-پیشگیری-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1