کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجید صفائی:

شاغلین مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

14 فروردين 1399 ساعت 3:44

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،افزود: تمام افراد شاغل در مراکز گردشگری مورد تایید اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان که در این ایام بیکار شده‌اند بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.


 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز 13فرودین ماه 99با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار کرد.
به گزارش کبنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه همه مسوولان و دستگاه‌های اجرایی استان درگیر کنترل بیماری کرونا در استان هستند،گفت: میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بخوبی توانست بر مراکز گردشگری و خدماتی  در این ایام نظارت داشته باشد.
عزیز فیلی از حمایت دولت از  اماکن گردشگری که در این ایام دچار خسارت اقتصادی شدند خبر داد و اظهار کرد: مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها، مهانسراها، مسافرخانه ها، زائرسراها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی بعد از شکست کرونا تسهیلات ویژه در یافت می‌کنند.
معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،افزود: تمام افراد شاغل در مراکز گردشگری مورد تایید اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان که در این ایام بیکار شده‌اند بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.
‌وی افزود: مسوولان میراث فرهنگی باید بعد از شکست کرونا در کهگیلویه و بویراحمد زمینه شور و نشاط مردم را فراهم سازد.
مجید صفائی در این نشست با اشاره به بازدید‌های امروز از مناطق و تفرجگاه گردشگری شهرستان بویراحمد،اظهار کرد: هیچ‌گونه مسافری در تفرجگاه‌های گردشگری اسکان نداشته است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تمام مکان‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است.
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: مراکز گردشگری در این ایام بیماری دچار ضرر و زیان های اقتصادی شده است.
این مسوول افزود: «مسئولان استان تلاش کنندتا بعد از شکست کرونا بخش خصوصی استان برای جبران ضررهای اقتصادی خود حمایت شوند.
صفائی ادامه داد: مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هر ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران بود که هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند و همه پرسنل این مراکز بیکار شده است.


کد مطلب: 419444

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419444/شاغلین-مراکز-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد-بیمه-بیکاری-دریافت-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1