تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۱۹۳۸۵
پاسخ قالیباف به کنایه اخیر روحانی؛

مدیریت ناکارآمد ‎دولت به طور فشرده در بحران کرونا روشن شد/ از دو قطبی سازی دست بکشید و بر ‎مدیریت بحران متمرکز شوید/ صلاح ‎مردم را در اولویت قرار دهیم

۰
مدیریت ناکارآمد ‎دولت به طور فشرده در بحران کرونا روشن شد
کبنا ؛مدیریت ناکارآمد ‎دولت در این سالها به طور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوش‌بینی غیرکارشناسی، جلسات هفته‌ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور.
حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت با کنایه به انتقاد قالیباف از مدیریت کرونا، گفت:  از کسانی که خارج از صحنه و گود تصمیم گیری هستند و شاید چند ماه دیگر صندلی ریاست بدست آورند می خواهم کمک کند و جنگ سیاسی نکنند. نگذاریم وحدت و انسجام از بین برود.
قالیباف در واکنش به حاشیه‌سازی‌های اخیر دولت و کنایه رئیس جمهور در رشته توییتی نوشت:
۱. در این مدت تلاش ما بر این بوده است تا با استفاده از ظرفیت‌های جهادی مردمی برای مدیریت بحران ‎کرونا اقدامات مؤثر و میدانی کنیم. این وظیفۀ شهروندی و انسانی هر کسی است که می‌تواند کوچکترین کاری برای کاهش مشکلات مردم انجام‌ دهد.
‏۲. شیوۀ روی کار آمدن و کنایه زدن و تعلل و پشت گوش انداختن، ندیدن واقعیت‌های موجود و در نظرنگرفتن هشدارهای کارشناسان و راهکارهای متخصصین و مسئولین میدانی و سپس با تشدید بحران‌ها، دست کمک به سوی دیگران دراز کردن و مقصر شمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم.
‏۳. مدیریت ناکارآمد ‎دولت در این سالها به طور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوش‌بینی غیرکارشناسی، جلسات هفته‌ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور.
‏۴. علیرغم تمامی موارد فوق، با تمام وجود باور دارم که همچنان دولت برای تغییر جهت به سمت اتخاذ تصمیم درست طبق نظر کارشناسان فرصت دارد و می‌تواند به نفع مردم اقدام کند. البته اگر از شیوۀ رسانه‌ای خود (دو قطبی سازی) دست بکشد و بر ‎مدیریت بحران متمرکز شود.
‏۵. می‌توانیم دست به دست هم دهیم، و شانه به شانۀ یکدیگر بر همۀ مشکلات فائق آییم. فرصت اشتباه نداریم و در برابر هر ظرفیتی که استفاده نمی‌کنیم مسئولیم. بیایید صلاح ‎مردم را در اولویت قرار دهیم. آنوقت همۀ ظرفیت‌ها برای کمک به پیشبرد تصمیم درست همراه شما خواهند بود.(جهان نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1