کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جزئیات فوت پرستار بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی به دلیل کرونا

9 فروردين 1399 ساعت 14:48

سعادت شکیبایی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی بعد از سال‌ها خدمت در لباس سفید پرستاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.


سعادت شکیبایی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی بعد از سال‌ها خدمت در لباس سفید پرستاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
 سعادت شکیبایی پرستار کهگیلویه و بویراحمدی بعد از سال‌ها خدمت در لباس سفید پرستاری و بازنشسته شدن، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.
محروم شکیبایی سال‌ها در مسئولیت بخش سوختگی و سوپروایزر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خدمت کرد که بعد از بازنشستگی به عنوان مربی دانشجویان رشته پرستاری نیز فعالیت داشت.
برخی از رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد خبر از بازگشت به کار مرحوم شکیبایی به صورت داوطلبانه بعد از شیوع کرونا ویروس خبر دادند که این موضوع در گفت‌وگو با مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تکذیب شد.
علی اصغر بهروزی افزود: مرحوم سعادت شکیبایی بازنشسته بوده و با بیمارستان هیچ گونه همکاری نداشته است و اما در این بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
به گزارش کبنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی در گذشت همکار عزیزمان مرحوم سعادت شکیبایی را تسلیت گفت.
در متن این پیام امده است:
 خبر دردناک درگذشت  همکار نجیب، متعهد و پرتلاشمان مرحوم سعادت شکیبایی، به سختی در باور می گنجد. به یقین لبخندها و مهربانی های ای همکار عزیز، برای همیشه در ذهن همه ما به یادگار خواهد ماند. پاداش حقیقی تلاش و فداکاری‌های این عزیز از دست رفته تنها در ید قدرت پروردگارمتعال است و بس.
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم شکیبایی، همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان و بخصوص جامعه پرستاری، از خداوند متعال  برای آن همکار عزیز، علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و همکاران صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.


کد مطلب: 419298

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419298/جزئیات-فوت-پرستار-بازنشسته-کهگیلویه-بویراحمدی-دلیل-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1