تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۱۹۲۳۰
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی درهمه شهرستان‌ها از امروز / فرمانداران طرح را با قاطعیت همراه با احترام، انعطاف و تعامل اجرا کنند /امسال سیزده به در نداریم

۳
۰
کهگیلویه و بویراحمد امسال سیزده به در ندارد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طرق ویدئو کنفرانس با فرمانداران هشتگانه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید کرد.
 به گزارش کبنا، استاندار به فرمانداران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه‌ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات مدیریتی توسط فرمانداران و اقدامات میدانی توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.
کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا اجرای آن در استان آغاز شد.
وی بیان کرد: این طرح مقررات جدی‌تری نسبت به آن دسته از هموطنان وهم استانی‌هایی که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم را ندارند اعمال می‌کند.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر الزام توجه جدی‌تری به هشدارهای مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها توسط عموم هموطنان و هم استانی‌های عزیز است افزود: رکن اصلی برای اجرای ثمربخش این طرح، عموم مردم هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: فرمانداران با قاطعیت اما همراه با احترام، و تعامل اقدام به اجرای کامل این طرح و مدیریت آن کنند.
حسین کلانتری افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی، رسمی، قانونی و یک مطالبه عمومی بوده و در راستای شکست زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا و سلامت مردم است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید به اینکه همه کسانی از استان که به مسافرت رفته‌اند هر چه زودتر به خانه برگردند افزود: پویش «در خانه بمانید» و «به خانه برگردید» هر دو لازم و ضروری است و همچنان بهترین راه مقابله با شیوع و گسترش این بیماری است که به جد مورد توجه است.
کلانتری یادآور شد: کسانی که به مسافرت رفته‌اند سریع به خانه برگردند که این طرح ممانعت در ورودی‌ها، غربالگری در ورودی‌ها و جلوگیری از اجتماعات را تشدید می‌کند.
وی با بیان اینکه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق صدا و سیما بیان می‌شود به فرمانداران تاکید کرد: برای اجرای طرح از ظرفیت رسانه‌ها، قضای مجازی، سایت‌های خبری، شبکه استانی، فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات استفاده شود.
حسین کلانتری تاکید کرد: همه صنوف تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی‌ها و میوه و تره باری‌ها تنها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند.
استاندار بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین‌ها و CNG ها به دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که امسال سیزده به در مطلقاً نداریم و مردم عزیز استان برای سلامتی خود و هم استانی‌ها به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی از فرمانداران خواست این طرح در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با دقت و حساسیت اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سیزده داخل خانه
نامیپ متسم
Iran, Islamic Republic of
کل کشور ۱۳بدر نداره تو میگی کهگلویه و بویر احمد حرف میزنی با این اوضاعی که راه انداختین
بنام خدا
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا تشکر از استاندار محترم لطفا جدیت در اجرای مصوبات بهداشت عمومی جدی و از کلیه همشهریان نیز اجرای مصوبات بهداشتی رو با فرهنگ اجرا و همانند این بدانند که با هوای نفس خود مقابله میکنند.فکر کن روزه خروج از خانه گرفتی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1