کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹؛

تعداد بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد سه رقمی شد

7 فروردين 1399 ساعت 17:06

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹ تازه ترین آمار افراد مبتلا به کرونا ویروس در این استان را اعلام کرد.



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹ تازه ترین آمار افراد مبتلا به کرونا ویروس در این استان را اعلام کرد.
پرویز یزدانپناه  اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته طبق آخرین یافته‌های آزمایشگاهی و آمار اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 4 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در این استان مشاهده شده است.
وی تعداد بیماران کرونایی این استان را 100 نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون در این استان 6 مرگ به دلیل کووید 19 ثبت شده که میانگین سنی آنان بیش از 60 سال بوده است.
یزدان‌پناه با بیان اینکه بیماران کرونایی تحت درمان قرار دارند، ابراز کرد: از این تعداد بیش از 40 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و برخی نیز در تست جدید نتیجه منفی اعلام شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از بیماران کرونایی در منزل قرنطینه بوده و برخی نیز در بیمارستان بستری هستند که در مجموع حال عمومی آنان رضایت بخش است.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: سه نقاهتگاه با امکانات تخصصی و رفاهی کامل که با ابلاغ بیش از 150 نیروی پرستار در این مراکز نقاهتی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه شیوع کرونا در ایام نوروز متاسفانه سیر صعودی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد:  ضروری است مردم از سفر، دید و بازدیدها و حضور در تجمعات عمومی و خصوصی اجتناب کرده تا این بیماری به مرحله نزولی خود برسد و بتوانیم از این فاز خطرناک عبور کنیم.
یزدانپناه بیان کرد: انتظار می‌رود مردم با مراجعه به سایت سلامت salamat.gov.ir  نسبت به خوداظهاری و غربالگری اقدام کنند و یا تماس‌های سامانه 4030 را پاسخ دهند.


کد مطلب: 419228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419228/تعداد-بیماران-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد-سه-رقمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1